در بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از مراکز درمانی این منطقه مطرح شد:

تبدیل مراکز درمانی کیش به قطب گردشگری سلامت

تبدیل مراکز درمانی کیش به قطب گردشگری سلامت
کدخبر : 17964

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ارتقای مراکز درمانی کیش به قطب گردشگری سلامت وارتقاء خدمات پزشکی در جزیره کیش را از برنامه های آتی این سازمان برشمرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به همراه سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان صبح یکشنبه ۲۵ اسفند در بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی و مرکز توسعه سلامت کیش بر ارتباط موثر این مراکز با سازمان منطقه آزاد کیش و ارتقاء این دو مجموعه به مراکز گردشگری سلامت تاکید کرد.

جعفر آهنگران با بیان این که تقویت این ارتباطات در تحقق هدف عالی تقویت گردشگری سلامت نقش مهمی را ایفا می کند گفت: جزیره کیش باید در سطح کشور به برندی تبدیل شود که بیماران داخلی و خارجی به این منطقه جذب شوند و این مهم از اولویت های اساسی در حوزه گردشگری کیش است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش همچنین فعالیت ارزشمند گروه های کادر درمان در زمینه اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا میان اقشار مختلف جامعه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: جزیره کیش به عنوان منطقه ای پیشرو میان مناطق آزاد کشور اقدامات موثری در زمینه مبارزه با بیماری کرونا انجام داده است.

آهنگران با بیان این که جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری ایران بیشتر از مناطق دیگر کشور در معرض خطرات ناشی از ویروس کرونا است گفت: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و نقش مدیریتی این سازمان در حوزه نظارت بر رعایت ضوابط بهداشتی و تلاش شبانه روزی کادر درمان برند کیش در حوزه سلامت حفظ شده است.

وی نقش رسانه ها در حفظ برند گردشگری و ارتقای سلامت کیش از طریق اطلاع رسانی به موقع و آگاهی بخشی به عموم جامعه را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: لازمه حفظ وضعیت کنونی جزیره کیش؛ همکاری تمام ساکنان کیش در اجرای دقیق ضوابط بهداشتی است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: اهتمام بر رعایت ضوابط بهداشتی ثمرات قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت که در مرحله نخست فعالان جزیره کیش در حوزه های مختلف این منطقه از آن بهره مند می شوند.

جعفر آهنگران اظهار داشت: با همراهی و انسجام تمام دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه و بخش خصوصی می توانیم به یک وضعیت ایده آل برسیم. در غیر این صورت خطرات ناشی از بی توجهی به رعایت دستورات  بهداشتی متوجه ساکنان این منطقه خواهد شد.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز دراین بازدید با بیان این که بهداشت و درمان جزیره کیش برای اطمینان بخشی به فضای اجتماعی و عمومی این منطقه نقش موثری ایفا می کند، گفت: بخش بهداشت و درمان به عنوان نهاد حاکمیتی با ارائه خدمات با کیفیت به ساکنان و مسافران کیش می تواند درارتقاء جایگاه کیش به عنوان یک مرکز گردشگری و سرمایه گذاری تاثیر گذار باشد.

پورعلی خاطر نشان کرد: اگر مشکلی در حوزه بهداشت و درمان جزیره کیش رخ دهد در حوزه های سرمایه گذاری و اقامتی این منطقه شاهد آسیب های جبران ناپذیری خواهیم شد.

وی بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش را دوعامل مهم درایجاد و تقویت سرمایه اجتماعی ارزشمند در این منطقه برشمرد و افزود: با ایجاد یک هماهنگی و انسجام میان این دو مجموعه شاهد ارائه خدمات شایسته به ساکنان کیش در حوزه بهداشت و درمان هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: ساکنان جزیره کیش، بازاریان، تجار، بازرگانان و صنعتگران چندین نوبت از  نقش آفرینی حافظان سلامت در حوزه های بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش قدردانی کردند.

سعید پورعلی گفت: بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش نشست های خوبی برای تامین تجهیزات و ملزومات مدیریت کرونا داشتند و مشارکت بخش خصوصی در این زمینه نشان از اوج سرمایه اجتماعی این دو مجموعه است.

پورعلی با تاکید بر این که هر چقدر به ایام نوروز نزدیک می شویم شورای سلامت، بهداشت و درمان این منطقه برای کسب آمادگی لازم درجهت حفظ آرامش جامعه بیشترتلاش می کنند افزود: در روزهای آینده با تشدید و تقویت نظارت ها و انسجام خوب، رونق اقتصادی کیش را حفظ خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه