مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

نصب علایم ترافیکی و شانه سازی راه های جزیره قشم

نصب علایم ترافیکی و شانه سازی راه های جزیره قشم
کدخبر : 17981

مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از نصب علایم ترافیکی مسیر بندر کاوه و شانه سازی باند رفت بزرگراه مرکزی با اعتباری بالغ بر٥٠ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی ، حسین ناصری نژاد با اشاره به لزوم ارتقا ایمنی راه ها و اصلاحات هندسی انجام شده در نقاط حادثه خیز جاده های برون شهری جزیره بیان داشت: نصب علایم ترافیکی و گاردریل های روبروی بندر تجاری کاوه باتوجه به پرتردد بودن این مسیر یکی از اقداماتی است که توسط نیروهای این مدیریت با سرعت به انجام رسید.

 وی ادامه داد: نصب علایم ترافیکی و ایمن نمودن جاده‌ها در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای به ویژه در مناطق برون شهری اهمیت زیادی دارد.

مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از  پی کنی تابلوهای مسیر نما و جهت نما باند برگشت قطعه یک بزرگراه مرکزی خبر داد و گفت: در مورد معابر درون شهری نیز ساماندهی بلوار پیامبر اعظم(ص) و میدان را در دستور کار داریم که درتلاشیم با سرعت به پایان برسد.

گفتنی است، سازمان منطقه آزاد قشم در 6 سال گذشته حدود 400 کیلومتر از جاده های برون شهری و معابر درون شهری جزیره را  آسفالت کرده است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه