به مناسبت روز پاسدار انجام شد؛

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقارقشم

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقارقشم
کدخبر : 18023

به مناسبت روز پاسدار مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه با حضور در دفتر ستاد فرماندهی ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقارقشم ضمن دیدار با فرمانده و مسئولان این ستاد، فرا رسیدن روز پاسدار را به آنها تبریک گفته و از خدمات و رشادت های شان تجلیل و تقدیر کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  برنا، مرتضی شیخ زاده در این دیدار نقش ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم را در حفظ امنیت مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم خواند و گفت: امنیت ناشی از حضور این ناوتیپ همراه با بقیه نیروهای نظامی و انتظامی در جزیره قشم نیز زمینه مساعدی برای اجرای برنامه های توسعه سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان یک نهاد حاکمیتی فراهم ساخته است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در جزیره قشم از آمادگی سازمان منطقه ازاد قشم برای ارتقاء سطح همکاری ها و تعامل دو طرفه با ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم خبر داد. 

 براساس این گزارش فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم نیز در این دیدار با تشکر از حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم از نهادهای نظامی و انتظامی مستقر در جزیره قشم برآمادگی این یگان رزمی دریایی جهت حفاظت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت برای اجرای برنامه های توسعه سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد.

گفتنی است مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم را در این دیدار حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل و ضرغام احمدوند مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم همراهی می کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه