مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

آغاز پویش تولید محتوای فرهنگی با موضوع «احساس تعلق به ایران اسلامی» در قشم

آغاز پویش تولید محتوای فرهنگی با موضوع «احساس تعلق به ایران اسلامی» در قشم
کدخبر : 18057

مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقه پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی با موضوع «احساس تعلق به ایران اسلامی» ویژه جزیره قشم خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی ، علیرضا کمساری با بیان این مطلب، اظهار کرد: این برنامه با همکاری مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف تقویت و ترویج فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی اجرا می شود.

وی ادامه داد: محورهای موضوعی این پویش به چهار بخش محوری تقسیم شده که شامل اشتراکات ملی و قومی، اشتراکات فرهنگی، پوشش، زبان میان اقوام ایرانی، مسوولیت پذیری فردی و اجتماعی، مشارکت های جمعی در پیشگیری و مقابله با کرونا، است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب های تولید محتوای رشته های فرهنگی هنری، فیلم کوتاه 60 ثانیه، تایپوگرافی، طرح گرافیکی، موشن گرافی، مد و لباس، خوشنویسی، عکس، سیاه قلم، نقاشی و نقاشی کودکان ارسال کنند.

به گفته کمساری؛ علاقه مندان به شرکت در این پویش، آثار خود را در صفحه اینستاگرام شخصی خود با ایجاد هشتک  #احساس_ تعلق _به_ایران_اسلامی_جزیره_قشم بارگذاری و همچنین صفحه اینستاگرام پویش (ir_islamic_poyesh_qeshm) را در قسمت برچسب (تگ) نموده و صفحه را دنبال نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کیفیت فنی و محتوایی، میزان بازدیدکنندگان و نظرات آنان پس از داوری در هر رشته، انتخاب شده و به نفرات برتر لوح سپاس و جایزه نقدی تعلق می گیرد.

گفتنی است؛ زمان اجرای پویش از 1تا 10 فروردین ماه 1400 بوده و نتایج آن در تاریخ 12 فرورودین ماه می باشد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه