تقدیر سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از پاکبانان در آستانه سال نو

تقدیر سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از پاکبانان در آستانه سال نو
کدخبر : 18082

مراسم تحویل سال با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در جمع پاکبانان این منطقه برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امروز شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ و در لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ با حضور جعفر آهنگران، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و سعید پورعلی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در گذر مشاهیر از ۱۴ پاکبان زحمتکش جزیره کیش تقدیر شد.

جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: از حضور در بین شما عزیزان و زحمتکشان خدمات شهری خرسندم و تحویل سال نو در کنار شما که زیبایی و پاکیزگی جزیره زیبای کیش مرهون تلاش شماست مایه خرسندی و مباهات است.

وی با تبریک فرا رسیدن سال جدید افزود: شاید در ارائه خدمات ما کم و کاستی وجود داشته باشد که از این بابت از همه ساکنان و گردشگران عذرخواهی می‌کنم . وی همچنین با بیان این موضوع که در این ایام کادر درمان بیمارستان کیش وظیفه سنگینی برعهده دارند گفت: در نخستین ساعات پس از تحویل سال ، با کادر درمان بیمارستان جزیره کیش دیداری خواهیم داشت چرا که باید آن‌ها را بیشتر از پیش مورد توجه قرار دهیم. ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز با تشکر از حضور مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم گفت: اگر ما امروز شاهد نشاط، سرزندگی و فضای فرح بخش در جزیره زیبای کیش هستیم حاصل تلاش شبانه روزی پاکبانان عزیز جزیره کیش است که تا پاسی از شب در حال رسیدگی به فضای سبز،کاشت گل‌ها و آبیاری درختان زیبای جزیره کیش هستند.

وی افزود: تمایل داشتیم تا لحظه تحویل سال جدید را در کنار شما عزیزان باشیم، چرا که شما همانند برادر و خانواده ما محسوب می‌شوید و در ۹ ماه گذشته بیشتر از همیشه در کنار یکدیگر مشغول فعالیت بودیم . طیبی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدا، به ویژه شهدای سلامت و آیت الله سیدین بیان کرد: برای تمامی شما از خداوند منان صحت و سلامت خواستاریم و از سوی تمام همکاران شرکت عمران، آب و خدمات کیش به شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه ساکنان کیش قصور سهوی شرکت عمران و خدمات را در اجرای طرح ها و  ارائه خدمات ببخشند و با آرزوی سلامتی برای ساکنان و گردشگران کیش گفت :  خدمت کردن برای ساکنان کیش ما لذت بخش است.همکاران ما در شرکت عمران، آب و خدمات با تلاش‌های شبانه روزی خود سعی بر این دارند تا جزیره کیش در ترازهای جهانی دیده شود و بتوانند فضای جزیره کیش را به سطحی برسانند تا مورد قبول گردشگران و ساکنان واقع شود. وی اظهار داشت : بیش از ۵ و نیم میلیون بوته گل در سطح جزیره کیش کاشته شد که کار بسیار دشواری بود.

معابری که باز شد  و فضاهای ساحلی و بوستان‌هایی که ایجاد شد و تمام این اتفاقات ثمره تلاش‌های شبانه روزی همکارانم بوده است. لازم به یادآوری است که در پایان این مراسم سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اهدای لوح  از ۱۴ پاکبان زحمتکش جزیره کیش تشکر و قدردانی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه