نقش موثر روابط عمومی سازمان منطقه آزادکیش درمعرفی ظرفیت ها و روند توسعه منطقه

نقش موثر روابط عمومی سازمان منطقه آزادکیش درمعرفی ظرفیت ها و روند توسعه منطقه
کدخبر : 18092

جعفر آهنگران تلاش مستمرو مسئولانه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش را ازعوامل موثر در معرفی ظرفیت ها و روند توسعه کیش برشمرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، جعفرآهنگران درنشستی صمیمی با همکاران مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل این سازمان درنخستین روز سال نو، ضمن اشاره به سختی های کار درعرصه روابط عمومی گفت: فعالیت دراین عرصه فرصت فراغت همکاران را محدود می کند چرا که آنان در روزهای تعطیل ازجمله نوروز هم دور از خانواده خود درمحل کار حضوردارند و خدمت می کنند.

وی تصریح کرد: باید با رویکردی تازه درجهت پاسداشت زحمات همکاران در بخش های مختلف روابط عمومی زمینه حفظ انگیزه آنان به عنوان سرمایه های ارزشمند اجتماعی و همچنین افزایش کارآمدی سازمان رافراهم کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزادکیش بر ضرورت تبدیل ساختار سازمان های مناطق آزاد به سازمان افقی اظهار داشت : در این گونه سازمان ها افراد درتصمیم گیری و سیاست گذاری ها مشارکت دارند و رشد همه جانبه سازمان منوط به تلاش تک تک افراد است.

وی با تاکید بر اینکه منابع انسانی و همکاران بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان سرمایه اجتماعی سازمان جایگاهی ارزشمند دارند ازهمکاران روابط عمومی خواست تا با اشراف به نقش خود و توجه جدی به توسعه همگون و پایدارکیش در جهت تحقق راهبردهای سازمان حرکت کنند.

مصطفی خانزادی معاون عمرانی دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با اشاره به عملکرد خوب دولت درمناطق آزاد و سرمایه گذاری های کلان بخش خصوصی دراین مناطق گفت: امسال و با وجود شرایط ناشی از کرونا در دو مرحله طرح های عمرانی مناطق آزاد کشور و جزیره کیش ازطریق وبینار باحضور رییس جمهور به بهره برداری رسید و سومین مرحله بهره برداری از طرح های توسعه ای و عمرانی نیز چند روزآینده خواهد بود.

خانزادی به نقش موثر روابط عمومی ها در اطلاع رسانی گسترده ازروند توسعه مناطق آزاد کشور اشاره کرد و اظهارداشت: این هنر روابط عمومی ها است که با تبحر خود گزارش های ملموس و جذابی را به مخاطبان ارائه کنند تا ضمن ایجاد فضای امیدبخش درجامعه، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی هم برای سرمایه گذاری دراین مناطق ترغیب شوند.

معاون عمرانی دبیرخانه مناطق آزاد کشور با اشاره به شرایط سخت کار در روابط عمومی برای برگزاری مراسم و پوشش برنامه های مناسبتی و همایش ها درآب و هوای گرم و شرجی کیش گفت : در یک سال گذشته فعالیت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش های مختلف تبلیغات، اطلاع رسانی و بین الملل به طورمحسوسی ارتقاء یافته است.

مصطفی خانزادی با اشاره به لزوم توجه جدی به ارائه اطلاعات درخصوص روند توسعه و اجرای طرح های عمرانی و پرهیز از شخص محوری در تنظیم خبرها تصریح کرد: باید با تغییر رویکرد اطلاع رسانی ، تلاش کنیم نتایج کارها و همچنین فعالیت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی درمرکز توجه قرار گیرد.

سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش نیزبا تقدیر از تعامل خوب همکاران روابط عمومی در جهت ارتقاء سطح فعالیت های این مدیریت و تلاش گسترده درمستند سازی رویدادها ، اطلاع رسانی سریع و صحیح و ارتباط موثر با دیگر ارگان ها و نهادها گفت: کارکنان عرصه روابط عمومی تلاشگرانی هستند که با عشق و انگیزه دراین حیطه سخت و حساس ، بی چشمداشت زحمت می کشند.

وی با تقدیر از همکاری همدلانه اصحاب رسانه با روابط عمومی افزود: دریک سال گذشته با استفاده از ظرفیت های سازمان، توانمندسازی منابع انسانی و فراهم کردن امکان فعالیت همکاران دررشته های تخصصی خود ، عملکرد روابط عمومی در تبلیغات و اطلاع رسانی بهبود قابل ملاحظه ای داشت به گونه ای که بسیاری از نهادها از جمله نهادامامت جمعه کیش از رشد کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی سازمان تقدیرکردند.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه برای بهبود روند اطلاع رسانی و جایگزینی نتایج فعالیت ها به جای شخص محوری باید فرهنگ سازمانی ارتقاء یافته و این مهم نهادینه شود اظهارداشت : مسئولان باید تعامل خود را با روابط عمومی افزایش داده وبا ارائه اطلاعات کامل و به موقع  از روند اجرای فعالیت ها ما را در انعکاس مطلوب فعالیت ها ، افزایش سطح اطلاعات مخاطبان و ارتقاء کیفی تولیدات محتوایی یاری رسانند.  

علوی رضوی بابیان اینکه منابع انسانی ارزشمند ترین سرمایه های سازمان هستند، تجربه و تحصیلات عالی و مرتبط همکاران روابط عمومی  رایکی از عوامل مهم بهبود عملکرد این مدیریت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه  بازنگری در چارت سازمانی روابط عمومی در راستای ارتقاء جایگاه این مدیریت انگیزه همکاران را برای ارائه خدمات ارزنده دو چندان می سازد ،ابراز امیدواری کرد:  درسال جدید و به همت همکاران سخت کوش سازمان ، روابط عمومی و امور بین الملل با انگیزه و پرقدرت درجهت تحقق اهداف سازمانی فعالیت کند.

 

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزادکیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه