پیام تبریک سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرارسیدن نوروز 1400

پیام تبریک سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرارسیدن نوروز 1400
کدخبر : 18107

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با صدور پیامی آغاز سال 1400 هجری شمسی و همچنین نوروز باستانی را تبریک گفت.

به گزارش رصد اقتصادی ، در پیام نوروزی کیهان عباسیان ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز آمده است: با عنایت به نام گذاری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، بر جدیت و تلاش مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تحقق شعار تاکید نمود. 

متن پیام کیهان عباسیان، سرپرست منطقه آزاد قشم  شرح زیر است:

 

یا مقلب‌القلوب والابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال ۱۴۰۰ خورشیدی، آمدن نوروز باستانی را که قرن‌هاست با نو شدن طبیعت و حس نشاط و سرزندگی همراه است به تمامی ایرانیان و بالاخص ساکنان شریف جزیره قشم و آنانی که با هدف خدمت در بخش‌های مختلف، این جزیره را برای کار و زندگی انتخاب کرده‌اند، شاد باش عرض نموده و تبریک می گویم.

در سال 1399 که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "جهش تولید" نامگذاری شد، به رغم همه محدودیتها توفیق داشتیم که در منطقه آزاد قشم با شتاب بالا و اقدامات گسترده در حوزه های مختلف شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های بزرگی باشیم. در این زمینه می‌توان به افتتاح 41 پروژه شاخص در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، گردشگری، شیلاتی، نفت و انرژی و... توسط ریاست محترم جمهور اشاره داشت.

با عنایت به نام گذاری سال ۱۴۰۰  از سوی مقام معظم رهبری، مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم با جدیت، خلاقیت و پشتکار، تمام ظرفیتهای قانونی خود را برای رفع موانع و حمایت همه جانبه از تولید بکار خواهد بست.

اینجانب فرا رسیدن ”سال نو”  را به مردم ایران زمین، خصوصاً شهروندان توانمند و پرتلاش جزیره زیبای قشم صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه