در اولین بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه ها و اماکن گردشگری قشم انجام شد؛

بررسی آخرین وضعیت 6 پروژه و طرح گردشگری در جزیره قشم

بررسی آخرین وضعیت 6 پروژه و طرح گردشگری در جزیره قشم
کدخبر : 18116

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به همراه قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و جمعی از روسای کمیته های این ستاد از چندین طرح، پروژه و اماکن گردشگری جزیره با هدف بررسی آخرین وضعیت آنها و رسیدگی به مشکلات شان جهت ارائه خدمات شایسته درایام نوروز بازدید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، کیهان عباسیان در نخستین بازدید دوره ای خود؛ دستوراتی را جهت تسریع و تقویت فعالیت های انجام شده در این طرح ها با هدف ارائه خدمات بهتر و توسعه فضاهای تفریحی، گردشگری و خدماتی در جزیره صادر کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه در نخستین مقصد از بازدیدهای خود، از محل مرکز غواصی نگین ساحل قشم و مجموعه تفریحات آبی و غواصی دلفین مرجان واقع در پارک زیتون شهر قشم با هدف بررسی چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین ارائه خدمات به گردشگران بازدید کرد.

بازدید از عملیات عمرانی برای بهسازی پیاده راه ساحلی و ساخت  پارک کودک در محدوده پارک زیتون قشم، دومین مقصد بازدیدهای روز سه شنبه عباسیان و همراهان بود. توسعه پیاده راه پارک زیتون به مساحت 5 هزار و 500 مترمربع و همچنین عملیات ساخت پارک کودک در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع  درحال اجرا در این محدوده است.

سرپرست منطقه آزاد قشم و هیات همراه در ادامه این بازدیدها از محل انجام عملیات عمرانی پیاده راه و موج شکن ساحل هلر – درگهان، بلوار ساحل شمالی سایت تجاری درگهان، میدان انقلاب این شهر و همچنین طرح توسعه فضای سبز؛ عملیات نصب گلدان های صخره ای و کاشت نخل در شهر درگهان بازدید و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند.

عباسیان به همراه قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و جمعی از روسای کمیته های این ستاد و مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه بین المللی قشم از امکانات اتوبوس آمبولانس فوریت های پزشکی سیار در محدوده اسکله لافت بازدید کردند و در جریان جزئیات ارائه خدمات توسط این اتوبوس آمبولانس قرار گرفتند. این اتوبوس آمبولانس دارای 13 تخت بیمارستانی و یک اتاق عمل سیار می باشد که با هدف انجام فوریت های پزشکی جهت ارائه خدمات اورژانسی در محل اسکله لافت جزیره قشم مستقرشده است.

بازدید از محل اسکله لافت جهت بررسی وضعیت، شیوه ارائه خدمات جهت ورود و خروج گردشگران از این مسیر و همچنین رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی در این محدوده، مقصد بعدی بازدیدهای روز سه شنبه سرپرست منطقه آزاد قشم و همراهان بود.

سرپرست منطقه آزاد قشم و هیات همراه در ادامه از محل بیمارستان خلیج فارس (جیجیان) بازدید کردند. این مرکز بهداشتی دارای بخش های مختلف شامل اورژانس، درمانگاه، دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، دیالیز و... بوده و در حال حاضر ۳۵ نفر از پرسنل کادر درمان شامل یک متخصص و ۵ پزشک عمومی و ۱۰ نفر پرستار و... در آن مشغول ارائه خدمات هستند.

سرپرست منطقه آزاد قشم و همراهان در پایان از پروژه های در دست اجرا گردشگری در جزایر ناز شامل آماده سازی باند پرواز پاراگلایدرها به مسافت ۱۰۰۰ متر، نصب ۱۰ آلاچیق گردشگری در محل فاز دوم توسعه این جزایر و اقدامات انجام شده در راستای پاکسازی و نظافت، نوسازی، ترمیم و تعویض کابل ها و روشنایی در این محدوده بازدید کردند.

گفتنی است کیهان عباسیان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدیدها مرتضی شیخ زاده قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، حسین مرادی رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، فرهنگی و فضای مجازی، حسین رفیعی رییس کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک، فرج طهماسبی قائم مقام کمیته خدمات شهری و روستایی، امیر سرلک نماینده ستاد در درگهان، هادی نعیمیان مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه قشم و علی موقر رییس کمیته اسکان و رفاه این ستاد همراهی می کردند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه