عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد؛

ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تجربه کافی برخوردار است

ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تجربه کافی برخوردار است
کدخبر : 18155

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با توجه به اینکه چندسال متوالی اعضای ثابتی داشته است از تجربه کافی برای برنامه ریزی سفر برخوردار است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، پروین فرشچی ادامه داد: در بدو ورود به قشم تغییرات محسوسی در نوع برخورد با گردشگران، مسیر تردد، خلوت بودن مسیر و بسیاری از مولفه های دیگر دیده می‌شود که این امر جز با کسب تجربه فعالیت در این ستاد ممکن نیست.

وی اضافه کرد: تجهیز و اتصال چشمه های سرویس بهداشتی در پارک ها و کمپ های گردشگری به آب و فاضلاب شهری و سایر اقدامات صورت گرفته جهت ارائه خدمات شایسته به گردشگران و ساکنان، نشان از فعالیت بلندمدت و با برنامه هدفمند توسط سازمان منطقه آزاد قشم دارد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: هر گردشگری که بیش از 2 تا سه سال به قشم سفر نکرده باشد، از لحظه ورود با تغییرات چشمگیر این جزیره مواجه می شود.

فرشچی در پایان از زحمات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تقدیر کرد و اظهار داشت: منطقه آزاد قشم مسئولیت اجتماعی خود را تا آنجا که ممکن است در  تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ به انجام خواهد رساند و از گردشگران تقاضا دارد با رعایت نکات بهداشتی به سلامتی خود و مردم  شریف جزیره زیبای قشم یاری رسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه