رسیدگی به ۵۰۰ شکایت انتظامی و دادسرای انقلاب کیش در ایام نوروز

رسیدگی به ۵۰۰ شکایت انتظامی و دادسرای انقلاب کیش در ایام نوروز
کدخبر : 18271

رئیس کمیته حقوقی ستاد نوروزی کیش از رسیدگی به حل و فصل بیش از 200 شکایت انتظامی و بیش از 300 شکایت دادسرای انقلاب در ایام تعطیلات نوروزی کیش خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی ، محمود افتاده مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس کمیته حقوقی ستاد نوروزی با بیان این که در ایام تعطیلات نوروزی 1400 به جز پلیس های تخصصی بیش از 500 شکایات در حوزه های انتظامی و دادسرای انقلاب رسیدگی شده است گفت: کمیته حقوقی ستاد نوروزی کیش با سه محوریت" همراهی با حوزه های مختلف سازمان، هماهنگی با دستگاه های قضایی و انتظامی، رسیدگی به شکایات" به تمام ساکنان و مسافران این منطقه خدمات حقوقی ارائه کرده است.

 

افتاده در خصوص سرعت بخشیدن به ارائه خدمات حقوقی به مراجعه کنندگان اظهار داشت: با فراهم کردن مقدمات تعداد 20 اسناد نقل و انتقال برای مراجعه کنندگان از جمله مسافران؛ این اقدام مهم سبب جلب رضایتمندی شمار زیادی از افرادی شد که در ایام تعطیلات نوروزی به جزیره کیش سفر کرده بودند.

 

وی یکی از اقدامات مهم کمیته حقوقی ستاد نوروزی کیش را رسیدگی به شکایات یا مشاوره های حقوقی برشمرد و تصریح کرد: این اقدام هم با توجه به حضور کمیته حقوقی و هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضایی جهت جلب رضایتمندی ساکنان این جزیره شده است.

به گفته مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان منطقه آزاد کیش، بخش دیگری از فعالیت های کمیته حقوقی ستاد نوروزی کیش هماهنگی با دستگاه های قضایی و انتظامی بود که خوشبختانه دستگاه قضایی در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به حساسیت های موجود؛ برخی از احکامی که شاید سبب نارضایتی و ایجاد تنش در جامعه می شد اجرا نکرد.

وی خاطر نشان کرد: از این احکام اجرا نشده در ایام تعطیلات نوروزی محکومیت های تخلیه منازل و عدم جلب محکومیت های مالی بود.

رئیس کمیته حقوقی با اشاره به نظارت های حداکثری ستاد نوروزی کیش بر اماکن عمومی و تفریحی در سطح جزیره کیش افزود: استقرار مستمر 3 نفر از نیروی های انسانی کمیته حقوقی در کنار سایر حوزه ها در ستاد نوروزی کیش؛ نظارت های دقیق بر رعایت پروتکل های بهداشتی میان عموم جامعه تحقق یافت.

محمود افتاده بیان داشت: رستوران های کیش یکی از مکان های پر تردد نسبت به مراکز دیگر تفریحی و گردشگری این منطقه است که بازدید های مداوم و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش در ایام تعطیلات نوروزی، تذکرات مورد نیاز به مدیران رستوران ها داده شده است.

شایان ذکر است کمیته حقوقی یکی از کمیته های یازده گانه ستاد نوروزی منطقه آزاد کیش است که در ایام تعطیلات نوروزی با استقرار نیروهای این کمیته ها در ستاد برای ارائه هر چه بهتر خدمات گردشگری به مسافران فعالیت می کنند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه