بیانیه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد:

تخطئه مناطق آزاد در سال مانع‌زدایی‌ها برخلاف منویات مقام معظم رهبری

تخطئه مناطق آزاد در سال مانع‌زدایی‌ها برخلاف منویات مقام معظم رهبری
کدخبر : 18322

پیرو نطق پیش از دستور احمد مرادی نماینده معزز مردم حوزه انتخابیه بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر؛ در ارتباط با مهندس حمیدرضا مومنی مشاور محترم رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد» به نمایندگی از سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی مناطق آزاد هشتگانه ایران اسلامی، مواردی را جهت استحضار مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و ریاست محترم قوای قضاییه و مقننه، و ولی نعمتان جمهوری اسلامی یعنی مردم شریف و عزیز ایران تقدیم حضور می‌نماید.

به گزارش رصد اقتصادی،   احمد مرادی، اظهار‌نظرهای حضرتعالی از طریق به کار بردن برخی الفاظ هتک‌آمیز و دون شان نمایندگی و متصف کردن رئیس‌جمهور و دولت و مهندس مومنی به آن، در گام نخست برخلاف منویات مقام معظم رهبری است که ظرف یک سال گذشته در دیدارهای مجازی مختلف با نمایندگان محترم بر لزوم اجرای نقش نظارتی مجلس براساس متانت، خردمندانه و بدون حاشیه، تصریح داشته‌اند و معظم‌له درخصوص رعایت ادب در کلام برای نمایندگان مجلس تاکید بسیار فرموده‌اند.

از سوی دیگر در حالی که مردم عزیز کشورمان درگیر مشکلات ناشی از جنگ و تحریم اقتصادی همه‌جانبه علیه ایران اسلامی بوده و تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب اقدامات جهادی و به صورت همدلانه در مسیر رفع مشکلات برآمده‌اند، آیا سخنان حضرتعالی در راستای حمایت از تولید کشور، در قالب پشتیبانی‌ و مانع‌زدایی‌ قلمداد می‌شود؟!

جنابعالی در نطق پیش از دستور خود در دو مرحله ابتدا اتهام اختلاس در دوران تصدی شرکتی قبل از قبول مسئولیت سازمان منطقه آزاد و سپس اتهام سوء‌استفاده مالی و فساد در دوران مدیریت مهندس مومنی بر سازمان منطقه آزاد قشم را مطرح نموده‌اید که در هیچ یک از موارد، مورد اثبات قطعی توسط مراجع قضایی کشور قرار نگرفته است‌‌. لذا طرح این سخنان نسنجیده و اثبات نشده آن هم از تریبون مجلس محترم‌، علاوه بر وهن حضرتعالی‌، جای بسی تامل و سوال می باشد؟!!!

بر این اساس آیا با ایراد اتهامات علیه نخستین دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که از سابقه شش ساله خدمت در یکی از مناطق استراتژیک ایران اسلامی برخوردار بوده و با تمام فرصت‌ها و چالش‌های مناطق آزاد تجاری-صنعتی آشنا می‌باشند، زمینه خدشه‌دار کردن به حاکمیت و جایگاه ایشان در سطح ملی و بین‌المللی فراهم نمی‌شود؟! 

آیا حضرتعالی با این بیانات در مسیر نگاهداشت سرمایه‌گذاران کنونی و یا جذب سرمایه‌گذاران جدید که با خود تولید، اشتغال‌زایی و درآمد ارزی را به همراه دارند، گام برداشته‌اید؟!

بر این اساس فعالین اقتصادی مناطق آزاد از جنابعالی تقاضا دارند برای تنویر افکار ملت سرافراز ایران اسلامی و عزیزانی که در حوزه انتخابیه، ناظر بر عملکرد شما می‌باشند، صرفا یک اقدام صورت گرفته از سوی حضرتعالی در قامت نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مسیر کاهش مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران مناطق آزاد به‌ویژه منطقه آزاد قشم را بیان فرمایید.

در پایان براساس فریضه امر به معروف و نهی از منکر، جنابعالی را به آیه‌58 سوره احزاب حواله می‌دهیم که خداوند ما را انذار می‌دهد به اینکه «وَ الَّذِین ُیؤْذُونَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَیْرِ مَا اکْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِینًا».

 

روابط عمومی منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه