امضا قرارداد همکاری فدراسیون فوتبال ایران و شرکت هواپیمایی کیش

امضا قرارداد همکاری فدراسیون فوتبال ایران و شرکت هواپیمایی کیش
کدخبر : 18408

شرکت هواپیمایی کیش با هدف ارائه خدمات پروازی به تیم ملی با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد امضا کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش طبق این قرارداد همکاری، شرکت کیش‌ایر متعهد شد تا تمامی خدمات پروازهای تیم‌ملی فوتبال ایران در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را بر عهده گیرد.

شهاب الدین عزیزی خادم ،رییس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از دبیر شورای مناطق آزاد و حبیبی که خالصانه از تیم ملی و فدراسیون فوتیال حمایت کردند، گفت: ازحمایت خالصانه و عمل گرایانه تان از تیم ملی فوتبال به عنوان نماد اتحاد و همبستگی قدردانی می کنم. قرار گرفتن شما در کنار تیم ملی فوتبال، هویت بخشی و اعتبار بخشی به این تیم با ۸۰ میلیون دنبال کننده ایرانی در داخل و خارج از کشور محسوب می شود.

عزیزی خادم افزود: حضور در جام جهانی قطر و این تورنمنت بزرگ بسیار مهم است، از نکته سنجی دوستان در مناطق ازاد و شرکت کیش ایر با راهبری عزیزانی که به رقم خوردن این اتفاق مهم برای تیم ملی و فوتبال ملی کمک کردند تشکر و قدردانی می کنم.

رییس فدراسیون فوتبال بیان داشت: فدراسیون فوتبال و تیم های ملی فوتبال با تمام ظرفیت و توان در حوزه تبلغات در کنار کیش ایر تلاش می کند. این امر اتفاق بزرگ و مبارکی برای فوتبال و ملت ایران است و امروز یکی از شرکت های هواپیمایی در راستای منافع ملی،هویت بخشی و اعتبار زایی،صادقانه در کنار تیم ملی فوتبال و مردم ایستادند و بدون شک جامعه و فوتبال ملی را شاد کردند.

عزیزی خادم ادامه داد: اکنون تعاملی دوگانه رخ داده که با اتحاد و همدلی در کنار هم هستیم. امیدوارم مراحل را طی کنیم و پله به پله برای مردم و فوتبال ایران با صعود به جام جهانی و گذر از مرحله مقدماتی شادی را به ارمغان اوریم.

شهاب الدین عزیزی خادم ،رییس فدراسیون فوتبال در پایان جزیره کیش را اعتباری برای کشور بر شمرد که تقویت و حفظ ابعاد و حوزه های مختلف آن باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه