تشکیل کارگروه شناسایی چالش ها و رفع موانع تولید در کیش

تشکیل کارگروه شناسایی چالش ها و رفع موانع تولید در کیش
کدخبر : 18636

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، معراج نادری فصیح را به سمت دبیرکارگروه شناسایی چالش ها و رفع موانع تولید در کیش منصوب کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، جعفر آهنگران سرپرست این سازمان با تاکید بر اهمیت توجه جدی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درخصوص بازشناسایی موانع پیش رو در عرصه تولید و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان که درشعار امسال با عنوان" تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها نیز برآن تاکید شده است ، این رویکرد را فرصت مغتنمی برای مناطق آزاد کشور برشمرد تا بتوان با تجارب ارزنده و استفاده از ظرفیت های تشکل های صنفی و مردمی ضمن شناسایی چالش ها ، راه کارهای اجرایی را برای رفع موانع تولید تبیین کرد.

جعفر آهنگران با بیان اینکه از جزیره کیش به دلیل قدمت و حضور موثر انجمن های صنفی و مدنی انتظار می رود تا در این زمینه پیشرو باشد بر ضرورت تشکیل کارگروهی با ترکیب حوزه های درون سازمانی و همچنین سمن ها و انجمن های فعال منطقه و صاحبنظران برون سازمانی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی ، معراج نادری فصیح را به عنوان دبیر این کارگروه منصوب کرد تا اعضای این کمیته را جهت صدور احکام آنها معرفی کند.

در این حکم آمده است: بدیهی است معاونان، مدیران مستقل و همکاران سازمانی در تمامی سطوح خود را در قبال عملیاتی شدن اهداف این کارگروه  موظف دانسته و همکاری خواهند کرد.   

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه