امام جمعه بندر انزلی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:

ظهور ثمرات منطقه آزاد با حضور مدیری انقلابی و با دانش انجام گرفته است

ظهور ثمرات منطقه آزاد با حضور مدیری انقلابی و با دانش انجام گرفته است
کدخبر : 18943

امام جمعه بندر انزلی عنوان کرد:ظهور ثمرات منطقه آزاد با حضور مدیری انقلابی و با دانش در راس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد صورت گرفته است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدلجواد شمس الدین،امام جمعه شهرستان بندر انزلی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل این سازمان با اشاره به فرازی از بیانات امیرالمومنین علی (ع) در باب حقوق حاکمان بر مردم و مردم بر حاکمان اظهار داشت: اولین وظیفه مدیر اسلامی طبق این فرمایشات خیر خواهی در تمامی امور برای مردم و جامعه است، و تلاش به منظور بهبود وضعیت اقتصادی مردم مسئله دوم مطرح شده در بیانات امام علی(ع) است.

ایشان در ادامه با توجه به اهمیت اقدامات انقلابی در کشور بیان فرمودن ، حضور آقای مومنی به عنوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان مدیری انقلابی و با دانش در رأس امور کمک خواهد کرد که کشورمان، استان گیلان و خصوصآ بندرانزلی از ثمرات منطقه آزاد بهره مند شوند.

وی با اشاره به شکننده شدن روحیه مردم براثر مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی طی سالهای اخیر؛تصریح کرد: باید به منظور بهبود شرایط اقتصادی و افزایش فرصت های شغلی در راستای منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

امام جمعه بندرانزلی با تقدیر از مدیران گذشته سازمان منطقه آزاد انزلی به پاس ارائه خدمات در سطوح مختلف به آحاد جامعه خاطرنشان کرد: با عنایت به عملکرد مناسب مهندس علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل جدید سازمان در کارنامه کاری خود در حوزه های مختلف،امیدوارم با بهره گیری از افراد توانمند، مأموریت های ترسیم شده در این منطقه به خوبی اجرا شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه