افزایش 7 دستگاه خودرو مجهز آتش نشانی در قشم

افزایش 7 دستگاه خودرو مجهز آتش نشانی در قشم
کدخبر : 18966

علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از هفت دستگاه خودرو آتش نشانی وارداتی به جزیره قشم که به تلاش این سازمان به ناوگان موتوری آتش نشانی قشم اضافه شده است در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد قشم بازدید نمود.

به گزارش  رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن بازدید از این خودروها، توصیه ها و رهنمودهای خود را برای استفاده بهینه از آنها در جهت خدمات رسانی به مردم قشم ارائه کردند.  

براساس این گزارش معاون فنی و زیربنایی، مدیر امور شهری و روستایی و رییس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت ناوگان آتش نشانی این منطقه ارائه و برخی مسائل و مشکلات این ناوگان را مطرح کردند.

لازم به ذکر است با افزوده شدن این خودروها، ناوگان موتوری واحد آتش نشانی منطقه آزاد قشم مجهزتر، کامل تر و به روزتر و امکان ارائه خدمات سریع و بهینه به حادثه دیدگان در اقصی نقاط جزیره پهناور قشم بخصوص در روستاهای دورافتاده فراهم می شود.

یادآور می شود در بازدید علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این هفت دستگاه خودرو آتش نشانی، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی، هاشمی پور مدیر پشتیبانی و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم  حضور داشتند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه