زندگی عاشقانه یک خبرنگار در مقابل دوربین سیروس مقدم

زندگی عاشقانه یک خبرنگار در مقابل دوربین سیروس مقدم
کدخبر : 19000

آخرین ساخته سیروس مقدم ، سریال ملودرام جزیره هم اکنون در مرحله پیش تولید میباشد که وی در این سریال زندگی عاشقانه یک خبرنگار را حکایت میکند.

به گزارش رصد اقتصادی ، سیروس مقدم کارگردان بنام ایرانی که بیشتر مخاطبان او را با سریال پایتخت به یاد میاورند این بار در حال ساخت سریالی با عنوان جزیره میباشد تا بتواند بخشی از زیبایی های ایران را در قالب این اثر مقابل دوربین ببرد.

مقدم، عصر دوشنبه در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مراحل ساخت سریال جزیره اظهار کرد: این سریال ملودرام زندگی عاشقانه یک جوان پولدار و یک دختر خبرنگار را به تصویر می کشد که ازدواج این دو با برخی اختلافات طبقاتی، خانوادگی و فرهنگی مواجه است.

این کارگردان گفت: هفت قسمت از این سریال ۳۰ قسمتی در جزیره کیش ساخته می‌شود و در سکانس های مختلف آن سعی شده زیبایی ها و قابلیت های گردشگری و سرمایه گذاری کیش به تصویر کشیده شود.

وی اضافه کرد: هفت قسمت تصویربرداری شده در کیش شامل ماموریت دختر خبرنگار این سریال برای پوشش مسابقات بین المللی والیبال ساحلی در این جزیره است.

مقدم با بیان اینکه شمال کشور، کیش و تهران بیشترین سهم را در مراحل تصویربرداری این سریال دارند افزود: سعی شده در سریال علاوه بر روند داستان، چهره ای جذاب در بخش های مختلف سرمایه گذاری و گردشگری از کیش به مخاطب ارایه شود.

 

مقدم شهره به معرف زیبایی هاست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این بازدید گفت: معرفی زیبایی های ایران مهمترین وجهه کاری سیروس مقدم است و این سازمان با تمام توان برای معرفی این منطقه در کنار مجموعه تولید سریال جزیره است.

جعفر آهنگران اظهار داشت: بسیاری از زیرساخت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در کیش ایجاد شده که این زیرساخت ها و توانمندی ها در اختیار عوامل سریال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از طرح ها و پروژه ها در کیش، نیازمند پیوست های فرهنگی و اجتماعی است افزود: این سریال می تواند یاریگر سازمان منطقه آزاد کیش در رسیدن به این هدف باشد.

جزیره نوشته علی طالب آبادی ، دومین سریال شبکه نمایش خانگی سیروس مقدم است که با همکاری منوچهر محمدی تهیه کننده کهنه‌ کار سینما و تلویزیون هم اکنون مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد، قرار است این سریال ملودرام و اجتماعی تا پایان تابستان امسال برای پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شود.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

 

ایرنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه