در جلسه دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با فرماندار و بخشداران شهرستان قشم مطرح شد؛

یکپارچگی کارکردی رکن اصلی تداوم خدمت مسوولان به مردم است

یکپارچگی کارکردی رکن اصلی تداوم خدمت مسوولان به مردم است
کدخبر : 19177

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه دیدار با فرماندار و بخشداران شهرستان قشم بر یکپارچگی کارکردی به‌عنوان رکن اصلی خدمت مسوولان به مردم تأکید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  خبرآنلاین  ، علی درویش پور ضمن تأکید بر این مطلب که تأثیرگذاری یک سازمان در ارائه عملکرد مطلوب، ناشی از یکپارچگی کارکردی و هماهنگی بین بخشی و فرابخشی است اظهار داشت: همه ما فرصتی برای کمک به برای اعتلای نظام و خدمت به مردم داریم که باید از آن به‌عنوان کارگزاران این نظام، برای خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش ساکنان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: حضور مسوولان در بازه‌های زمانی متفاوت، گذراست اما مردم ماندگار هستند، بنابراین باید در خدمت به جامعه، سیاست‌گذاری سازمانی و عمران و آبادانی، یکپارچگی کارکردی و عملکردی را حفظ کرد تا توسعه منطقه به‌صورت انسجام‌یافته و متوازن صورت گیرد.

این مقام مسوول، کاردر سایه همدلی و تعامل بین نهادها و ارگان‌ها را لازمه تأمین آرامش و انجام کار سازنده برای جامعه دانست و عنوان داشت: همه ما زیر چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باهدف تأمین رفاه مردم و خدمت به جامعه کار می‌کنیم که تنها با همدلی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف می‌توانیم این خدمات را در قالب اثری ماندگار و شایسته برای مردم برجای گذاریم.

درویش پور همچنین تأکید کرد: قشم باید به نبض تپنده و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل شود  و این خواسته با کار تیمی و مشارکت سازمان با سایر نهادها و مردم تحقق پیدا می‌کند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان، مشارکت مردم در انتخابات پیش رو در حوزه ریاست جمهوری و شوراها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ما آماده همکاری برای برگزاری این رویداد در جزیره هستیم.

تعامل نهادها باعث امیدبخشی به جامعه می‌شود

علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم در این جلسه با اشاره به تعاملات خوبی که بین سازمان منطقه آزاد قشم و سایر اداره‌ها حاکم است، بیان داشت: نتیجه این همکاری‌ها، توسعه راه‌های ارتباطی جزیره، ارتقا مبلمان روستایی و مهار بیماری کرونا در این منطقه بوده است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای استحکام‌بخشی بیشتر بین سازمان منطقه آزاد قشم و سایر نهادهای شهرستانی گفت: همه ما از بدنه یک دولت و خدمتگزاران مردم هستیم.

فرماندار شهرستان قشم تأکید کرد: وفاق و همدلی بین مسوولان با ارتقا روحیه امید به جامعه، زمینه مشارکت مردمی را فراهم می‌کند.

گفتنی است، جلسه دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با فرماندار، معاونان و بخشداران شهرستان قشم صبح امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ باهدف توسعه همکاری‌ها بین این دو مجموعه صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه