در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با معتمدین شیعی جزیره تأکید شد؛

​فعالان اجتماعی قشم سبب‌ساز توسعه اجتماعی و پیشرفت جزیره هستند


​فعالان اجتماعی قشم سبب‌ساز توسعه اجتماعی و پیشرفت جزیره هستند
کدخبر : 19215

​رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با معتمدین شیعی جزیره از فعالان اجتماعی به‌عنوان ارکان اصلی توسعه اجتماعی و پیشرفت جزیره یادکرد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور در دیدار با معتمدین شیعی جزیره، ظهر امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه، از اتحاد مستحکم بین شیعه و سنی در منطقه به‌عنوان یکی از بهترین ظرفیت‌های قشم یادکرد و عنوان داشت: این اتحاد باید با کمک فعالان اجتماعی بیش‌ازپیش تقویت شود.

وی سرمایه‌های انسانی و جامعه محلی جزیره را، هسته ارزشی قشم معنا کرد و گفت:  این منطقه با توجه به ظرفیت‌ها، فرهنگ غنی بومی و جاذبه‌های طبیعی‌اش، فرصت‌های بسیاری برای بالندگی پیش رو دارد و باید با توسعه صنعت گردشگری که اشباع‌ناپذیر است، رونق اقتصادی را تقویت کرد.

 

62237c2a-2009-4f26-9582-470f412548da

 

 

درویش پور ضمن تأکید بر اقدامات شایسته زیربنایی مهندس مومنی گفت: تقویت زیرساخت‌ها به‌ویژه در حوزه صنعت گردشگری، اقتصاد سایر صنوف و جامعه محلی را ارتقا می‌دهد و به جلب نظر سرمایه‌گذاران نیز کمک می‌کند.

در ادامه جلسه، توسط نماینده معتمدان شیعی جزیره نیز گزارشی از وضعیت جزیره و تعامل بخش‌های مختلف با جامعه جزیره و مردم ارائه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه