حضور قاریان منطقه آزاد ماکو در هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مناطق آزاد کشور بصورت مجازی

حضور قاریان منطقه آزاد ماکو در هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مناطق آزاد کشور بصورت مجازی
کدخبر : 19315

مدیر فرهنگی، هنری و آموزش سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ۶ نفر از قاریان بالای ۲۰ سال منطقه آزاد ماکو که در مرحله مقدماتی هفتمین دوره سراسری مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل مناطق آزاد کشور انتخاب شده بودند،‌ در این مسابقات که بصورت مجازی برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ، حمداله محمدزاده در حاشیه برگزاری مسابقات که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو برگزارشد،  افزود:هفتمین دوره سراسری مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مناطق آزاد کشور تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونایی کشور این مسابقات به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به دلیل محدودیت‌های سنی این مسابقات برای گروه سنی بالای ۲۰ سال و از هر یک از هفت منطقه آزاد کشور، شش نفر به این مسابقات راه پیدا کرده اند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در مجموع با رقابت ۴۸ نفر از بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل‌خوانی و حفظ کل با قضاوت داوران ملی و بین‌المللی کشورمان با مجوز ستاد هماهنگی مسابقات کشور برپا می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه مسابقات حفظ قرآن کریم نیز بصورت آنلاین روز سه شنبه برگزار می شود تصریح کرد: استعدادهای قرآنی منتخب منطقه جهت شرکت در هفتمین دوره مسابقات قرآن به دبیرخانه مسابقات معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه به برگزیدگان این جشنواره، هدایای نقدی اعطا خواهد شد، بیان کرد: در آینده نزدیک نیز(همزمان با ایام دهه فجر امسال) جشنواره هنرهای قرآنی، آوایی، کتاب و شاهکارهای تلاوت در مناطق آزاد کشور برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه