شرکت ۲۵۹ نفر از فعالان قرآنی قشم در آزمون سراسری قرآن کریم

شرکت ۲۵۹ نفر از فعالان قرآنی قشم در آزمون سراسری قرآن کریم
کدخبر : 19492

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، از شرکت 259 نفر از فعالان قرآنی جزیره قشم در آزمون سراسری قرآن کریم اطلاع داد.

به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری با اعلام این خبر گفت: فعالان قرآنی جزیره در رشته های حفظ و مفاهیم آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کرده و بیشترین تعداد قبولی در این منطقه در رشته حفظ قرآن  بوده است.

وی ادامه داد: سهم خواهران شرکت کننده در این آزمون 220 نفر و سهم برادران 39 نفر بود و مجموعاً، 53 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، در رشته حفظ کل 8 نفر، حفظ جزء سی ام  40 نفر، حفظ 15جزء 3 نفر و حفظ 20 جزء دو نفر نمره قبولی کسب کردند.

کمساری تصریح کرد: روستای کووه ای  با محوریت موسسه فرهنگی قرآنی  دریای علم اندیشمندان برتر قشم و انجمن قرآن و عترت کووه ای  با 28 نفر قبولی  بیشترین آمار قبولی را به خود اختصاص  داده است.

گفتنی است نوزدهمین آموزن سراسری قرآن و عترت در روزهای هشتم تا یازدهم اردیبهشت ماه به صورت مجازی و از طریق سامانه quranedu-ir در 5 رشته همزمان با سراسر کشور در جزیره قشم برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه