معرفی نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان تیراندازی باکمان منطقه آزاد کیش

معرفی نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان تیراندازی باکمان منطقه آزاد کیش
کدخبر : 19896

سه ورزشکار جزیره کیش برای حضور در تیم ملی نوجوانان و جوانان تیراندازی با کمان کشورمان انتخاب شدند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات انتخابی تیم‌های نوجوانان و جوانان تیم تیراندازی با کمان کشورمان صبح جمعه هفتم خرداد با حضور بیش از 140 کماندار در سایت آزادی برگزار شد. پس از پایان این مسابقات نفرات اول تا ششم هر ماده مجوز حضور در تیم ملی نوجوانان و جوانان را کسب کردند. دو نفر هم با انتخاب سرمربی راهی تیم ملی‌ خواهند شد.

در این مسابقات یسنا پورماهی و روشا منتظر شهری از کیش، با کسب مقام های دوم و سوم در رشته ریکرو نوجوانان دختر و پرهام شبانکاره دیگر ورزشکار کیش با کسب مقام نخست در ریکرو جوانان پسر ، برای حضور در تیم ملی تیراندازی با کمان کشور انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش در رشته ریکرو نوجوانان دختر ، ریحانه علی‌محمدی از چهارمحال و بختیاری ، یسنا پورماهی و روشا منتظر شهری از کیش، ستایش روشنی از چهارمحال و بختیاری، آرمینا کاظم‌زاده از مازندران و گیلدا گلیزاد از آذربایجان شرقی به عنوان نفرات اول تا ششم این گروه انتخاب شدند.

در ریکرو نوجوانان پسر نیز ارشک فاضل از اصفهان، نیما نادری از آذربایجان شرقی، محمدحسین گلشنی از تهران، هادی روشن از آذربایجان شرقی، علیرضا مهری از چهارمحال و بختیاری و بردیا شاکریان از چهارمحال و بختیاری به ترتیب عناوین اول تا ششم را کسب کردند.

در ریکرو جوانان دختر ، آرزو عسگری از تهران، حوریه حاجی‌حسینی از اصفهان، نازنین سلیمانیان از چهارمحال و بختیاری، تینا بهنام نیا از اصفهان ،کیانا فرزان از البرز و تکتم علیلو از تهران نفرات برتر اول تا ششم بودند

در ریکرو جوانان پسر هم پرهام شبانکاره از کیش، امیر یزدانی از اصفهان، علی رسولی از چهارمحال و بختیاری، الیار فریدونی از کیش، امین منصوری از آذربایجان شرقی و مبین رم‌یار از تهران در جایگاه اول تا ششم این گروه ایستادند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه