آغاز بکار لیگ تنیس ساحلی کشور در منطقه آزاد انزلی

آغاز بکار لیگ تنیس ساحلی کشور در منطقه آزاد انزلی
کدخبر : 19931

در این دوره از مسابقات کشوری استان گیلان با ۱۱ تیم، گلستان ۲ تیم، خراسان شمالی ۲ تیم و مازندران با سه تیم هشتم تا دوازدهم خرداد ماه با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی مسابقات لیگ برتر تنیس ساحلی کشور با حضور ۱۸ تیم از استانهای گیلان ، مازندران ، گلستان و خراسان شمالی در مجموعه ورزشهای ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

در این دوره از مسابقات کشوری استان گیلان با ۱۱ تیم، گلستان ۲ تیم، خراسان شمالی ۲ تیم و مازندران با سه تیم هشتم تا دوازدهم خرداد ماه با هم رقابت خواهند کرد.

در گروه یک این مسابقات منطقه آزاد انزلی ۱، انبوه سازان شیانی،‌ آکادمی تنیس سدید، ایمان و قوی سپید و در گروه ۲ نیز تیم های آستانه ۲، مچ پوینت و محصولات کشاورزی محمدزاده با یکدیگر رقابت می کنند. 

همچنین در گروه ۳، گردشگری دکتر بسکی، لاهیجان، آستانه ۱ و منطقه آزاد ۲ و در گروه ۴ بازرگانی محمد نژاد ، آکادمی تنیس هانی ، موج شکن ، خراسان شمالی و دفتر اسناد رسمی ۹۴ لنگرود ب ه مصاف هم در زمین ماسه ای خواهند رفت.

با توجه به ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی از کلیه ورزشکاران حاضر در این رقابتها توسط کمیته برگزاری مسابقات تست پی سی آر (pcr) گرفته شد و تماشاگران با رعایت فاصله اجتماعی و به صورت محدود می توانند در این مجموعه ورزشی حضور یابند.

مجموعه ورزش های ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی با گنجایش ۱۵۰۰ تماشاگر بزرگترین و مجهزترین مجموعه ساحلی از نوع خود در ایران است و این مجموعه ورزشی سال ۱۳۹۶ رسما مورد بهره برداری قرار گرفت .

ساختمان این مجموعه ورزشی که با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال طراحی و ساخته شده دارای بخش های مختلفی همچون اتاق رختکن بازیکنان و مربیان، اتاق ماساژ، اتاق داوران، جایگاه مهمانان ویژه، اتاق خبرنگاران، اتاق کمک های اولیه، آزمایش دوپینگ، اسکوربرد، سیستم نور استاندارد و سرویس های بهداشتی در فضایی به مساحت ۴۴۶ متر می باشد و بهره مندی از دید رو به دریای خزر، تفکیک مسیرهای ورودی ورزشکاران و تماشاگران از دیگر مزیت های این مجموعه ورزشی است.

این مجموعه ورزشی به یکی از کانون های ورزش های ساحلی ایران تبدیل و تاکنون در این مجموعه مسابقات فوتبال، والیبال، کشتی، هندبال، ورزشهای رزمی و قویترین مردان در سطوح استانی  قهرمانی کشور و بین المللی برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه