با هم افزایی کار محرومیت زدایی و خدمت به مناطق محروم تسهیل می یابد

با هم افزایی کار محرومیت زدایی و خدمت به مناطق محروم تسهیل می یابد
کدخبر : 20112

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: با هم افزایی و مشارکت تمامی سازمان ها و نهادهای دولتی کار محرومیت زدایی و خدمت به مناطق محروم تسهیل می یابد و خستگی جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی از تن زدوده می شود.

به گزارش  رصد اقتصادی ، سرهنگ علی حجازی فر در آئین افتتاح پروژه أبرسانی آب آشامیدنی به ۲۱ روستای بخش چایبسار شهرستان ماکو افزود: برای این پروژه ۲۳ کیلومتر لوله گذاری انجام شده،‌همچنین عملیات حفاری،‌خاک برداری و خاکریزی با ماشین آلات لوله گذاری در این پروژه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان غربی انجام یافته است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه قریب به ۶ هزار نفراز مردم این روستاها از نعمت آب شرب برخوردار می شوند افزود: ارتقای کیفیت آب آشامیدنی با استانداردهای بهداشتی برای مناطق کم برخوردار از اهداف این طرح بوده و امروز مردم می توانند از نعمت آب شرب سالم استفاده کنند.

حجازی فر خاطر نشان ساخت : پروژه آب رسانی به ۲۱ روستا با مشارکت ۶۰ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو،‌توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازمان آب و فاضلاب آذربایجان غربی اجرا شد.

 

 

منبع:روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه