مقاومت‌ها در مسیر سرمایه‌گذاری در قشم حذف می‌شود

مقاومت‌ها در مسیر سرمایه‌گذاری در قشم حذف می‌شود
کدخبر : 20133

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با اتخاذ تدابیر لازم، اصلاح آیین نامه‌ها و حذف مقاومت‌ها در مسیر سرمایه گذاری، اجازه نمی‌دهیم تا سرمایه‌گذاران در پیچ وخم‌های اداری اسیر شوند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از ایرنا ، علی درویش‌پور روز چهارشنبه در دیدار سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم با وی افزود: برای حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار، فرآیندهای اضافی بروکراسی برای تولیدکنندگان حذف خواهد شد.

وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم با تمام قدرت و امکانات موجود همراه فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است و در چارچوب قانون از رونق فعالیت اقتصادی بخش خصوصی حمایت می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نقش بانک ها برای رفع موانع تولید و رونق کسب و کار انکارناپذیر دانست و تصریح کرد: با مدیران بانک‌ها جهت تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی دیدارهایی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  در پایان خواستار استمرار نشست‌ها با فعالان اقتصادی شد و گفت: پیگیری خواسته‌های سرمایه‌گذاران جهت رفع موانع و مشکلات از اولویت های ویژه و نخست این سازمان است.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه