پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین 15 خرداد

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین 15 خرداد
کدخبر : 20195

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین 15 خرداد را به تمامی عاشقان آن پیر سفر کرده و رهروان ولایت تسلیت گفت.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام علی درویش پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به این شرح است:

بسمه الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی عارفی از تبار نور و جنس صداقت و درایت است ؛ روزی که تمامی آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان را محزون و ملتهای تشنه حقیقت و آزادی را عزادار کرد و محبانش در ماتم فقدان وجود ارزشمندش سر و سینه زنان در هر کوی و برزنی به سوگواری پرداختند.

همانطور که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند؛ «امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه اش هم زنده خواهد ماند چنانکه شاهد هستیم انقلابی که او رهبریش را بر عهده داشت یکی از بزرگترین اتفاقات جهان در قرن بیستم و نقطه عطفی برای مبارزات ملتهای آزادیخواه جهان بوده و خواهد بود.

اکنون پس از سی و دوسال از رحلت آن امام همام، شاهد تحقق آرمانهای ایشان و زوال روز افزون رژیم غاصب صهیونیستی و موشک باران اسدود و عسقلان و سدروت توسط مبارزان فلسطینی بوده و هر روز به شعار تحقق آزادی کامل قدس و مسجدالاقصی نزدیکتر می شویم.

 و اما یوم‌الله 15 خرداد نیز بعنوان سرآغاز و نقطه عطف انقلاب بزرگ امام راحل (ره) و نقطه شروع تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است. اتفاقات این روز تمام قبایل و اقوام ایران را متحد و موجب بپاخاستن همه مردم ایران و در نهایت پیروزی حق بر باطل و ظهور انقلاب اسلامی ایران گردید.

اینجانب ضمن تسلیت سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت رهروان و یاران با وفایش در فاجعه خونین قیام 15 خرداد 1342 به مردم متدین جزیره قشم و تجدید پیمان با آرمان‌های بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران را تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.

علی درویش پور
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه