با افتتاح موسسه فرهنگی تک منظوره "خانواده موفق"؛

تعداد موسسه‌های فرهنگی هنری تک منظوره قشم 32 عددی شد

تعداد موسسه‌های فرهنگی هنری تک منظوره قشم 32 عددی شد
کدخبر : 20831

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با افتتاح موسسه فرهنگی "خانواده موفق" تعداد موسسه‌های فرهنگی-هنری تک منظوره در قشم، به 32 عدد رسید.

به گزارش  رصد اقتصادی ، علیرضا کمساری در مراسم افتتاحیه موسسه فرهنگی-روانشناسی "خانواده موفق" عنوان داشت: با توجه به ظرفیت‌های ارزشمند قشم در حوزه دانشگاهی و علوم روانشناسی، راه‌اندازی چنین موسسه‌هایی ضمن تقویت توان نیروهای علمی، به جوانان، انگیزه تلاش برای ادامه تحصیل و آماده شدن برای ورود به بازار کار می‌دهد.

وی افزود: مشاوره و فرهنگ‌سازی داشتن یک مشاور برای هر خانواده،  در تحکیم بنیان خانواده‌ها چه در بُعد همسرداری و چه در بُعد فرزندپروری اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: توسعه و بهبود فرهنگ در جامعه یکی از وظایف موسسه‌های فرهنگی است که خوشبختانه در قشم رو به گسترش است.

 اسماعیل کیانی، رییس اداره بهزیستی شهرستان قشم نیز ضمن تأکید بر لزوم حمایت از موسسه‌هایی که خدمات مؤثری به جامعه می‌دهند، گفت: این‌گونه موسسه‌ها، بازوی اجرایی و پرتوان بهزیستی هستند و ما از فعالیت‌های این مرکز به نفع مجموعه هدف خود و جزیره قشم استفاده خواهیم کرد.

در ادامه دکتر عماد یوسفی، مدیر گروه روانشناسی دانشگاه آزاد قشم و مؤسس مجموعه "خانواده موفق" به تشریح اهداف این موسسه پرداخت و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف باهدف فرهنگ‌سازی، تقویت بنیان خانواده و تربیت مربی از عمده‌ترین هدف‌های تأسیس این مجموعه است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه