سیر تحول در سیما و منظر شهری جزیره قشم

سیر تحول در سیما و منظر شهری جزیره قشم
کدخبر : 21017

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه عمران شهری باهدف استانداردسازی سیما و منظر شهر قشم خبر داد.

به گزارش رصداقتصادی، شاهد ملازم سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فعالیت‌های این مدیریت در دو بخش نگهداشت و توسعه به‌فوریت در دست اقدام است.

ملازم با اشاره به نیاز قشم به استاندارسازی در حوزه سیما و منظر شهری تأکید کرد: با توجه به هدف‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم برای تبدیل کردن جزیره به مقصد نخست گردشگری کشور، هم راستایی فعالیت‌های عمرانی با این هدف یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت امور شهری و روستایی است.

وی از آغاز فعالیت‌های توسعه عمرانی در شهر قشم طی هفته آینده خبر داد و گفت: نورپردازی، نصب المان‌های حجمی و نیمکت‌های پارکی و تحول فضای سبز با کاشت گونه‌های مختلف گیاهی و چمن‌کاری معابر و بلوارهای اصلی شهر بخشی از این عملیات است.به گفته ملازم، در قسمت عمران ابنیه نیز تمامی معایب و نقایص معابر شهر قشم موردبررسی قرارگرفته و اقدامات مرمتی در پیاده‌روها، جدول‌ها و آسفالت سطح شهر به‌زودی آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: هدف دیگر از اجرای عملیات مرمتی، پیشگیری از سوانح ترددی و ترافیکی برای شهروندان است. سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از صبر و حوصله شهروندان در مراحل اجرای عملیات عمرانی تشکر کرد و گفت: امیدواریم شهروندان همراه با ما در حفظ و نگهداشت سرمایه‌های عمرانی شهر نقش‌آفرینی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه