سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

آغاز پویش مرمت نوارهای حفاری در معابر شهر قشم

آغاز پویش مرمت نوارهای حفاری در معابر شهر قشم
کدخبر : 21273

​سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز پویش مرمت نوارهای حفاری معابر شهری در محورهای اصلی و فرعی شهر قشم خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، شاهد ملازم با تاکید بر اجرای برنامه های ضربتی مدیریت امور شهری و روستایی برای رسیدن به وضعیت مطلوب در سیما و منظر شهری قشم عنوان داشت: در پویش مرمت نوارهای حفاری معابر شهری، سعی داریم با به کارگیری تمامی نیروهای مرتبط، محورهای اصلی و فرعی شهر قشم را در مدت دو هفته ترمیم کنیم.

وی با اشاره به احصا و تهیه شناسنامه ای از معضلات معابر شهری افزود: کارشناسان واحد عمران شهری به منظور کاهش هزینه ها، حفظ و نگهداشت صحیح دارایی ها، صرفه جویی در زمان ترمیم معابر و رضایت و رفاه بیشتر شهروندان  در ابتدا اقدام به شناسایی نقاط نیازمند به ترمیم، نوارهای حفاری، چاله ها و‌ نشست های معابر شهری کرد تا اجرای طرح پویش با برنامه ریزی و‌ اولویت بندی لیست ممیزی شده اجرا شود.

ملازم از صرف روزانه 20 تن آسفالت برای ترمیم هر محور اصلی به همراه معابر فرعی مرتبط به آن خبر داد و گفت: در روز نخست آغاز این پویش، هشت خط نوار حفاری در بلوار ولیعصر در نقاط چهارراه فلسطین، روبروی دادگستری و چهارراه رسالت لکه گیری و ترمیم شد.

وی همچنین به سه مورد لکه گیری و دو مورد ترمیم خط نوار حفاری و نشست آسفالت در خیابان رسالت شهر قشم اشاره کرد و افزود: دو مورد لکه گیری و یک مورد ترمیم آسفالت در سه راه سرخس به سمت خیابان دانش، یک مورد ترمیم نوار حفاری در سه راه سرخس به سمت خیابان سرخس و یک مورد نشست اسفالت و یک مورد لکه گیری در بلوار آزادگان نرسیده به سایت خدماتی نیز از نقاطی بوده که توسط نیروهای مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم به متراژ ۳۰۰ متر آسفالت ترمیم شده است.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد:  پویش مرمت نوارهای حفاری معابر اصلی و فرعی شهر قشم به مدت دو هفته برای همه نقاط شهر قشم ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه