بازدید سرزده دادستان شهرستان قشم از مرکز واکسیناسیون درگهان

بازدید سرزده دادستان شهرستان قشم از مرکز واکسیناسیون درگهان
کدخبر : 21397

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم از روند انجام واکسیناسیون در مرکز تجمیعی شهر درگهان واقع مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، رضا صفایی در این بازدید سرزده که به همراه مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد؛ از زحمات تلاشگران حوزه بهداشت و کادر درمان به دلیل حضور و تلاش های آنان برای انجام واکسیناسیون قدردانی کرد.
هدف از این بازدید بررسی امکانات موجود و همچنین آخرین وضعیت انجام واکسیناسیون برای اقشار مختلف مردم در مرکز تجمعی درگهان بود که در نهایت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم از این روند ابراز خوشنودی نمود.
گفتنی است، هفته اول مردادماه بود که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم در نامه ای به وزیر بهداشت و درمان خواستار اختصاص سهمیه واکسن برای افر اد 18 سال به بالا در این جزیره شد و در نهایت چند روز پیش رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از موافقت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان برای واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در جزیره قشم با هدف کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از کووید 19 خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه