آغاز عملیات اجرایی طرح بلوار شهرک سبز "میدان پرواز به دهکده ساحلی" در کیش

آغاز عملیات اجرایی طرح بلوار شهرک سبز "میدان پرواز به دهکده ساحلی" در کیش
کدخبر : 21593

شرکت عمران، آب و خدمات کیش با هدف ایمن سازی و سهولت تردد در بلوار شهرک سبز "میدان پرواز به دهکده ساحلی" از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و روسازی 20 هزار متر مربع این طرح خبر داد

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با برنامه ریزی مدون، ارتقا سطح کیفی ارائه خدمات شهری و استاندارد سازی از رویکرد اصلی عملیات اجرایی طرح بلوار شهرک سبز "میدان پرواز به دهکده ساحلی"  محسوب می شود.

عملیات اجرایی این طرح با هدف ارتباط بین میدان پرواز به بلوار دهکده ساحلی و بلوارگردشگری در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات کیش قرار گرفته است.

اجرای طرح بلوار شهرک سبز "میدان پرواز به دهکده ساحلی" در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های کلان سازمان جهت ایمن سازی، تسهیل تردد و ارایه خدمات شایسته به ساکنان کیش و گردشگران تا مهر امسال به بهره برداری می رسد.

با اتمام این طرح؛ زیرساخت های لازم در راستای تامین رفاه ساکنان کیش در این دو محور محقق می شود.

لازم به ذکر است: تسطیح، آبپاشی و کمپکت بستر به میزان 25000 مترمربع، اجرای لایه زیر اساس 3600 متر مکعب همچنین لایه اساس3300 متر مکعب و اجرای لایه آسفالت به میزان 20000 مترمربع در محور میدان پرواز به دهکده ساحلی در حال اجراست.

گفتنی است شرکت عمران، آب و خدمات کیش یکی از شرکت‌های تابعه و مهم سازمان منطقه آزاد کیش است که مطالعه و اجرای طرح‌های زیربنایی عمرانی، توسعه و نگهداری امور شهری، ارایه خدمات آتش‌نشانی، نظافت شهری و معابر عمومی، نظارت فنی بر ساخت و ساز شهری، صدور مجوز پایان کار ساختمان، نظارت بر خدمات تبلیغاتی، تامین آب شرب و آب مصرفی فضای سبز، احداث شبکه و واگذاری انشعابات و توزیع و فروش آب، مدیریت و راهبری سیستم تصفیه فاضلاب را بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه