منطقه ازاد کیش

برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی کیش «یامال» در دی ماه

برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی کیش «یامال» در دی ماه
کدخبر : 22821

رئیس چهارمین جشنواره موسیقی کیش«یامال» از تعویق زمان برگزاری این رویداد هنری و اجرایی شدن آن در دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بدریه بحرینی گفت: چهارمین جشنواره موسیقی کیش روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ دی ماه امسال در جزیره کیش برگزار می‌شود.

مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اتمام مهلت نام نویسی در این رویداد و تمایل رسمی ۲۷ گروه موسیقی مختلف برای شرکت در جشنواره، عنوان کرد: داوری‌های نخست آغاز شده است و بعد از بررسی نهایی هیات انتخاب، گروه‎‌های راه‌یافته به مرحله پایانی این جشنواره موسیقی که از استان‌های هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر هستند، به صورت رسمی اعلام خواهند شد.

وی عنوان کرد: با توجه به تراکم برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری در روز کیش و تمایل تیم اجرایی به هر چه کیفی‌تر برگزار شدن جشنواره موسیقی، رویداد یادشده در دی ماه شکل اجرایی به خود می‌گیرد.

وی ادامه داد: حدود ۲۰روز پیش از آغاز جشنواره،گروه‎‌های راه‌یافته به مرحله نهایی جهت اجرا در جزیره کیش به صورت رسمی از درگاه اینترنتی festival.kish.ir معرفی خواهند شد.

بحرینی در ادامه افزود: این جشنواره در نظر دارد بهمعرفی فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و سنت‌ها بر اساس رنگ‌آمیزیدر سواحل جنوبی از دریای عمان تا خلیج فارس واستان‌های جنوبی ایران بپردازد.

رئیس چهارمین جشنواره موسیقی کیش یامال تصریح کرد: مهمترین هدف بزرگترین رویداد موسیقیایی جزیره کیش، مورد توجه قرار دادن کیش با سابقه تاریخی ودیرینه خود از نظر فرهنگی و موسیقایی است و در کنارآن رونق کسب و کار در جزیره، ایجاد جاذبه‌های گردشگری و آشنایی با فرهنگ بوم‎‌گردی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه