قشم

ضرورت بهبود و افزایش کیفیت خدمات به گردشگران و مردم جزیره قشم

ضرورت بهبود و افزایش کیفیت خدمات به گردشگران و مردم جزیره قشم
کدخبر : 22831

در ادامه بازدیدهای رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم از تاسیسات گردشگری منطقه آزاد قشم و همچنین ادارات و نمایندگی های دستگاه های اجرایی در شهرستان قشم بعد از ظهر روز دوشنبه هتل فولتون و اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان مورد بازدید وی و هیات همراه قرار گرفت.

به گزارش رصداقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم علی درویش پور در این بازدیدها  که جمعی از معاونین و مدیران سازمان وی را همراهی می کردند، در بخش های مختلف هتل فولتون و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قشم حاضر شد و ضمن گفت و گو با مدیران و پرسنل این واحدها، نحوه فعالیت ها و ارائه خدمات از سوی آنها را بررسی و با ارائه نقطه نظرهای خود بر ضرورت بهبود و افزایش کیفیت خدمات به  گردشگران و مردم جزیره قشم تاکید کرد.

براساس این گزارش رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از بخش های مختلف هتل فولتون و بررسی مسائل، ظرفیت ها و ویژگی های این هتل  بر رفع موانع و حل مشکلات فعالان گردشگری از جمله هتل ها و اماکن اقامتی قشم تاکید کرد.

علی درویش پور در هنگام  گفت و گو درخصوص جایگاه سازمان منطقه آزاد قشم و مسائل حقوقی و قانونی مطرح شده از سوی مسئولان هتل فولتون  از این سازمان به عنوان یک دستگاه حاکمیتی نام برد و گفت: این سازمان اعمال قانون و اجرای صحیح  مصوبات قانونی را برای توسعه حوزه گردشگری از جمله فعالیت های اماکن اقامتی الزامی می داند.

این گزارش حاکی است رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم در ادامه بازدیدهای روز دوشنبه از بخش های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قشم نیز بازدید و با رییس و کارکنان این اداره به گفت و گو نشست.

در این بازدید و گفت و گوها علی درویش پور، فعالیت های اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قشم را بسیار ارزشمند خواند و از همراهی و همکاری تنگاتنگ رییس و کارکنان این اداره با سازمان منطقه آزاد قشم قدردانی کرد.

علی درویش پور در بخشی از سخنان خود در هنگام این بازدید بر اهمیت ثبت اراضی و املاک تاکید کرد و گفت: در بحث اراضی و املاک ما حتی یک متر از حق بیت المال گذشت نمی کنیم، همانطور که اجازه نمی دهیم حق کسی هم در این عرصه  پایمال شود. گفتنی است ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قشم در زمینی به مساحت ۲۰۰۰مترمربع و زیربنای ۱۰۰۰مترمربع در دو طبقه توسط سازمان منطقه آزاد قشم در سال ۱۳۹۰ ساخته و تحویل این اداره شده است. هتل فولتون نیز در سال 1394 در زمینی به مساحت ۳۶۰۰مترمربع و زیربنای ۲۰۰۰مترمربع ساخته شده و دارای ۱۶ اتاق، ۶ سوئیت و ۲ آپارتمان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه