منطقه آزاد اروند

نشست خبری نخستین رویداد دیجیتالی در منطقه آزاد اروند برگزار شد

نشست خبری نخستین رویداد دیجیتالی در منطقه آزاد اروند برگزار شد
کدخبر : 22927

نشست خبری نخستین رویداد دیجیتالی به همت شرکت جی ال ایکس و با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، این نشست صبح امروز با حضور معاون سرمایه گذاری و کسب و کارهای این سازمان و مدیرعامل شرکت جی ال ایکس ( تنها برند تولید کننده تلفن های هوشمند در ایران ) انجام شد.

جبار سالم پور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌های اخیر با محوریت تولید، گفت: شرکت جی ال ایکس یکی از شرکت های فعال در شهرک صنعتی خرمشهر است که با به‌کارگیری متخصصان بومی، در چند سال گذشته به یکی از برند‌های پرطرفدار تولیدی در ایران تبدیل شده است و در آینده نزدیک رویداد بزرگ دیگری را رقم خواهند زد.

معاون سرمایه گذاری و کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: شهرستان های آبادان و خرمشهر دارای ظرفیت های ویژه ای از جمله حمل و نقل ترکیبی و همجواری با کشور عراق هستند که امروزه بیش از ۱۰ واحد تولیدی در حوزه های دیجیتال و الکترونیک در شهرک های صنعتی این دو شهرستان وجود دارد که این مسئله در بخش صادرات و ارزآوری حائز اهمیت است.

وی همچنین با تقدیر از این واحدهای تولیدی که امروز با تاکید بر توان داخلی از مونتاژ فاصله گرفتند؛ خاطر نشان کرد: این واحدها در ابتدا واردکننده قطعات اولیه برای ساخت محصولات خود بودند که خوشبختانه امروز تولید کننده مواد اولیه مورد نیازشان هستند.

مدیرعامل شرکت جی ال ایکس نیز در ادامه با اشاره بر برگزاری یکی از بزرگترین رویدادهای دیجیتالی کشور در منطقه آزاد اروند، گفت: بزودی شاهد این رویداد مهم در منطقه خواهیم بود.

حمید سعیدی تصریح کرد:خوشبختانه جوانان تحصیلکرده و خوش فکری در شهرهای خرمشهر و آبادان تمامی امور در شرکت را برعهده دارند و ما سعی کردیم با تکنولوژی روز دنیا حرکت کنیم و عقب نمانیم.

مدیرعامل شرکت جی ال ایکس در پایان با اشاره به اینکه این رویداد می‌تواند فصل جدیدی در مسیر این شرکت باشد، از مردم خواست با حمایت از تولیدات ایرانی به اشتغال جوانان این کشور کمک کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه