منطقه آزاد اروند

کارآفرینی کلید توسعه منطقه است

کارآفرینی کلید توسعه منطقه است
کدخبر : 22973

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه مراسم تقدیر یکی از کارآفرینان برتر و موفق منطقه گفت: کارآفرینی کلید توسعه منطقه است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان در حاشیه مراسم تقدیر از مدیر موسسه «طراحان لباس نقش تن پوش اروند» بعنوان یکی از کارآفرینان برتر و موفق منطقه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مدیران معاونت فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: هفته جهانی کارآفرینی فرصتی است برای پررنگ کردن نقش کارآفرینان در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه و ترغیب جوانان به گام نهادن در این مسیر.

وی با تأکید بر تقویت و ایجاد بسترهای لازم کارآفرینی بعنوان یک هدف مهم در این معاونت، خاطرنشان کرد: بی تردید هرچقدر حمایت بیشتری از کارآفرینان داشته باشیم، شاهد تحولات و پویایی بیشتری در سطح جامعه خواهیم بود.

طمیمیان تصریح کرد: علاوه بر منفعت اقتصادی؛ خلاقیت، شکوفایی و پویایی از جمله ویژگی های جامعه ای است که کارآفرینان در آن حضور گسترده ای دارند.

قدرت اله طمیمیان در خصوص معرفی موسسه مورد تقدیر نیز توضیح داد: موسسه«طراحان لباس نقش تن پوش اروند» با مدیریت «مهرداد صیادی سامانی» به عنوان کوشاترین مجموعه فرهنگی، آموزشی، مهارت محوری کسب و کار در حوزه مد و لباس در سطح منطقه آزاد اروند فعالیت می کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند، ادامه داد: این موسسه در سال های گذشته نیز با وجود شرایط کرونا و تعطیلی کسب و کارها توانسته با آموزش و ایجاد زمینه های مناسب، فرصت های شغلی بسیاری را در زمینه مشاغل خانگی به صورت مستقیم وغیر مستقیم فراهم سازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه