منطقه آزاد قشم

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد
کدخبر : 23001

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «افشار فتح اللهی» به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم» منصوب شد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» در این حکم آورده است؛ 

جناب آقای افشار فتح‌اللهی

با عنایت به تفویض اختیار رئیس جمهور محترم در اجرای ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قشم» منصوب می‌شوید. 
با عنایت به شعار سال؛ نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری به «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها»؛ از جنابعالی انتظار می‌رود در راستای ارتقاء جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی اهتمام لازم را به عمل آورید.
امید است در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یادشده با رعایت اصول قانون‌مداری و با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه، در طول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه؛ نقش موثر و سازنده‌ای ایفا نمایید. 

گفتنی است؛ «افشار فتح اللهی» دارای مدرک دکتری روابط بین الملل است.
از مهمترین سوابق کاری فتح الهی می توان به، جانشین وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید، معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت صمت، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت، رئیس هیات مدیره پالایشگاه آناهیتا، جانشین معاونت سرمایه گذاری قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء(ص)، قائم مقام مدیرعامل گروه فراب و عضو ستاد فولاد کشور اشاره کرد.
وی همچنین معاونت صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، جانشین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، همچنین معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی، مسئول طرح رونق تولید استان تهران و رئیس کارگروه سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
پیش از «افشار فتح اللهی»، «علی درویش پور» مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم را بر عهده داشت.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه