رییس ستاد بحران منطقه آزاد قشم خبر داد؛

آماده باش منطقه آزاد قشم برای امداد به مناطق آسیب دیده

آماده باش منطقه آزاد قشم برای امداد به مناطق آسیب دیده
کدخبر : 23058

رییس ستاد بحران منطقه آزاد قشم از اعلام آماده باش این منطقه تا ۲۴ ساعت آینده و آمادگی برای ارسال کمک به مناطق آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، دقایقی بعد از وقوع زمین لرزه ای به قدرت 6.4 ریشتر به مرکزیت شهر لافت جزیره قشم، به دستور سرپرست مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم جلسه ستاد بحران برگزار شد.

محرم بهاروند، رییس ستاد بحران منطقه آزاد قشم ضمن اعلام آماده باش به نیروهای مستقر در این منطقه عنوان داشت: جهت رعایت ایمنی های لازم و اقدام عاجل، تمامی نیروهای حاضر در جزیره تا 24 ساعت آینده به صورت برخط، آماده ارائه خدمات امداد و نجاتی هستند.

وی همچنین از ارتباط ستاد بحران منطقه آزاد قشم با شهر بندرعباس به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و گفت: حسب تاکید و دستور دکتر فتح الهی، نیروهای این سازمان جهت اعزام  نیروهای امدادی خود به این شهر آماده هستند.

رییس ستاد بحران منطقه آزاد قشم در ادامه افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ورود آسیب به مناطق مخالف جزیره به دست ما نرسیده و امیدواریم همه مردم جزیره و کشور در سلامت کامل باشند.

بر اساس گزارش، مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه و ۵۶ ثانیه عصر امروز یکشنبه ۲۳ آبان ماه، زلزله‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتری از زمین شهر لافت در هرمزگان را لرزاند.

موقعیت و مرکز زلزله: ۲۶.۸۰ شمالی و ۵۵.۸۷ شرقی بوده و در ۱۵ کیلومتری لافت، هرمزگان، ۲۰ کیلومتری سوزا، هرمزگان و ۲۷ کیلومتری درگهان، هرمزگان احساس شد.

هنوز از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی ارسال نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه