قشم

بازدید های شبانه رییس ستاد بحران منطقه آزاد از واحدهای امدادی و خدمات رسانی قشم

بازدید های شبانه رییس ستاد بحران منطقه آزاد از واحدهای امدادی و خدمات رسانی قشم
کدخبر : 23080

در پی وقوع زلزله ۶٫۳ ریشتری روز یکشنبه استان هرمزگان به مرکزیت فین بندرعباس که در جزیره قشم نیز به شدت احساس شد، بنا به دستور دکتر افشار فتح الهی سرپرست مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فنی و زیربنایی و رییس ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم جهت بررسی آخرین وضعیت و میزان آمادگی واحدهای مختلف پشتیانی و امدادرسانی سازمان به صورت شبانه از این واحدها بازدید کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم محرم بهاروند در این بازدیدها که مدیر امور شهری و روستایی این سازمان نیز او را همراهی می کرد با بررسی شرایط و ظرفیت تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی این واحدها با مدیران و پرسنل آنها به گفت و گو پرداخت.

وی در این بازدیدها که شامل واحدهای اداری خدماتی سازمان، مرکز امداد و پشتیبانی و واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی بود با ارائه توصیه ها و یادآوری ها لازم بر ضرورت آمادگی آنها برای واکنش بموقع درهنگام بروز حوادث تاکید کرد.

گفتنی است بر اساس گزارش مرکز لرزه‌ نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه و ۵۶ ثانیه عصر روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه، زلزله‌ای به بزرگی ۶٫۴ ریشتر استان هرمزگان را لرزاند.

این زمین لرزه در شهرها و روستاهای جزیره قشم به شدت احساس و باعث وحشت مردم و خروج آنها از اماکن مسکونی، اداری و تجاری این جزیره شد. با توجه به بازدیدها و مشاهدات انجام شده هیچ خسارتی در شهرها و روستاهای جزیره قشم در اثر این زمین لرزه گزارش نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه