به همت منطقه ویژه خلیج فارس؛

پشتیبانی از برگزاری مسابقات نابینایان کشور در بندرعباس

پشتیبانی از برگزاری مسابقات نابینایان کشور در بندرعباس
کدخبر : 23129

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس پشتیبانی از برگزاری مسابقات نابینایان کشور در بندرعباس را گامی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خواند.

به گزارش  رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، «حسن خلج طهرانی» حمایت از ورزش نابینایان را گامی اساسی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی قلمداد کرد و افزود: میزبانی از این ورزشکاران باعث افتخار صنایع جنوب کشور است.

وی از برگزاری مسابقات نابینایان کشور در بازه‌ی زمانی 25 تا 28 آبان ماه به میزبانی بندرعباس خبر داد و گفت: در این مسابقات که در رشته‌های دومیدانی، پرتاب دیسک و وزنه‌برداری برگزار می‌شود، 210 ورزشکار در گروه آقایان و 140 ورزشکار در گروه بانوان از سراسر کشور در ورزشگاه خلیج فارس به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اضافه کرد: این مسابقات در قالب مسابقات قهرمانی کشور با هدف انتخاب اعضای تیم ملی برگزار می‌شود و جا دارد از مهندس دوستی استاندار هرمزگان به سبب تسهیل‌گری در این بخش نهایت سپاس را داشته باشیم که با دیدی وسیع صنایع هرمزگان را برای پشتیبانی از این رویداد مهم ورزشی بسیج کردند.وی در پایان توجه به ورزش را سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و پویایی بیشتر اقشار مختلف دانست و گفت: امیدواریم به سهم خود علاوه بر تلاش در عرصه‌ی اقتصادی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی نیز پیشرو باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه