منطقه آزاد چابهار

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت آغاز هفته بسیج

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت آغاز هفته بسیج
کدخبر : 23284

بسیج مظهر عشق و ایمان، آگاهی و مشاهده و آمادگی کامل برای سربلندی کشور و ملت است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب و بیعت با رهبر فرزانه انقلاب است ، خدمت رسانی به دین خدا و مردم از اهداف مهم این نهاد انقلابی همراه با روحیه مردمی باعث ترویج و توسعه فرهنگ بسیجی در کشور و حتی در خارج از مرزهای کشور شده است.

به گزارش  رصداقتصادی  متن پیام در ذیل آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مظهر عشق و ایمان، آگاهی و مشاهده و آمادگی کامل برای سربلندی کشور و ملت است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب و بیعت با رهبر فرزانه انقلاب است ، خدمت رسانی به دین خدا و مردم از اهداف مهم این نهاد انقلابی همراه با روحیه مردمی باعث ترویج و توسعه فرهنگ بسیجی در کشور و حتی در خارج از مرزهای کشور شده است.

بسیج در صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی نقش‌های بی‌بدیلی داشته است، دفاع از کیان و نام وطن چه در جبهه مقاومت دفاع از مرزهای کشور و چه در صحنه مقاومت اقتصادی این روزها از جمله این بودن‌های همیشگی است.

اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان و حماسه ساز انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق و موید باشید.

 

عبدالرحیم کردی

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه