منطقه آزاد اروند

کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی در منطقه آزاد اروند برگزار شد

کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی در منطقه آزاد اروند برگزار شد
کدخبر : 23596

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهدای اروند، از برگزاری کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت سبک زندگی و تربیت کودکان با حضور حجت الاسلام و المسلمین« حسین طرفی»، خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سردار عبدارضا قاسمی زاده ضمن تأکید براهمیت احکام و قوانین اسلام و عمل به آن در همه عرصه های زندگی، خاطرنشان کرد: در این کارگاه که به مناسبت هفته بسیج و در راستای تحکیم خانواده برگزار گردید، نیازها و خصلت های مشترک کودکان زیر ۷سال و بالاتر مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی نیازهای کودکان، یک به یک آنها مورد بررسی قرار گرفت و رفتار والدین در برخورد با این نیازها مشخص شد.

سردار قاسمی زاده ادامه داد: همچنین از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه تخصصی نحوه برخورد و توجه به کودکان این مقاطع سنی در خانواده هایی که هر دو کودک در دو رده سنی را در خانه دارند تا جایی که روحیه آنها آسیب نبیند و کرامت شان حفظ شود، بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهدای اروند با بیان اینکه اهمیت به سبک زندگی ایرانی اسلامی بنیان خانواده را مستحکم تر می کند، تصریح کرد: قطعا ارتباط صمیمی و دوستانه در میان اعضای خانواده و مشارکت فرزندان در برخی از مسائل خانوادگی و بها دادن به نظرات و پیشنهادات آنها، کانون خانواده را منسجم تر و گرم تر خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه