منطقه آزاد اروند

منطق ، اخلاق و قانون سه اصل اساسی دوران نوین حاکمیت / هنر مدیریت منطقه آزاد اروند در شرایط کنونی اقتصادی است

منطق ، اخلاق و قانون سه اصل اساسی دوران نوین حاکمیت / هنر مدیریت منطقه آزاد اروند در شرایط کنونی اقتصادی است
کدخبر : 24009

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند چاره گذر از شرایط نامطلوب اقتصادی فعلی در منطقه را مدیریت وضع موجود توسط مسئولین دانست و منطق ، اخلاق و قانون را سه اصل اساسی دوران نوین حاکمیت برشمرد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ علی خانی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با شهردار و شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: محدودیت های اقتصادی در همه ی نقاط کشور وجود دارد اما دست روی دست گذاشتن چاره ی کار نیست و برای گذر از مشکلات اقتصادی کنونی مسئولان منطقه باید هنر مدیریت این شرایط را به کار گیرند.

او بر لزوم خدمت شبانه روزی مسئولان به عنوان نمایندگان نظام تاکید کرد و خطاب به شهردار و نمایندگان شورا بیان کرد: با خرد جمعی و نگاه سالمی که همه اعضای شورای شهر و شهرداران دو شهرستان آبادان و خرمشهر دارند باید اختلاف سلایق را کنار گذاشت و با هم افزایی برای پیشرفت این دو شهرستان همت گمارد.

خانی برقراری ارتباط موثر و مستمر را راهکاری برای دستیابی به این هدف دانست و افزود: به زودی نشستی با حضور معاونت عمرانی برای تشریک مساعی و حل و فصل و برطرف کردن موانع موجود در آبادان و خرمشهر برگزار می شود.

او در ادامه با تاکید بر همدلی ارکان حاکمیت در این دوره، بیان کرد: در این دوره باید به جای موضع گیریهای نامتناسب، ارتباط تنگاتنگ بین حوزه ای را بیشتر و به جای تاکید بر نقاط ضعف دیگر دستگاه ها، با همپوشانی در راستای تقویت یکدیگر اقدام کرد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه ما دستگاه ها مکلف هستیم تا از این همراهی موجود بیشترین بهره را به نفع نظام، انقلاب و مردم داشته باشیم ادامه داد: محکوم به این هستیم که موفق باشیم ، چرا که دیگر زمان آزمون و خطا نداریم.
او با بیان اینکه دوران حاکمیت موجود در سازمان ، دوران حاکمیت منطق اخلاق و قانون است، افزود: باید تمام کارها براین سه اصل استوار شود.

علی خانی توجه به منظر شهری به عنوان یکی از مهمترین مسائل شهری، تمرکز بر حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار ، ساماندهی بازارها و اصناف، جمع آوری پسماندها ، ایجاد فضای سبز و جذب سرمایه گذار توانمند را از اولویت کار شهرداری برای بهبود وضعیت آبادان و خرمشهر برشمرد و اصلاح مسیرها و فرآیندها برای به ثمر نشستن پروژه ها را الزامی دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه