منطقه آزاد قشم

جایزه بزرگ هفدهمین جشنواره فیلم موبایل فرانسه به فیلمی از قشم رسید

جایزه بزرگ هفدهمین جشنواره فیلم موبایل فرانسه به فیلمی از قشم رسید
کدخبر : 24025

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فیلم «عطش» از قشم برنده جایزه بزرگ و جایزه هیات مدیران آژانس فیلم کوتاه در هفدهمین دوره جشنواره فیلم موبایل فرانسه با موضوع صلح با طبیعت شد.

به گزارش رصد اقتصادی: حامد بی آزار افزود: فیلم "عطش" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر بشارتی، جزو ۵۰ فیلم منتخب از بین ۶۹۲ فیلمی بود که از ۹۲ کشور جهان به این جشنواره بین‌المللی ارسال شد.

وی ادامه داد: فیلم ۶۰ ثانیه‌ای با موضوع آب، روایت قدردانی انسان از طبیعت با سیراب کردن پرندگان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه ءزاد قشم تصریح کرد: هِبِه آب به موجودات دیگر، راهی برای شکرگزاری مردم جزیره است و نقبی به درصد اهمیت این ماده حیاتی در قشم دارد.

وی اظهار کرد: این فیلم کوتاه با بازی زیبا بازماندگان قشمی، تدوینگری منصور وحدانی، صداگذاری امین اردانی، مشاور هنری سیدحامد نوبری، عکاسی پشت‌صحنه فاطمه بشارتی و دستیار کارگردانی فریناز بشارتی تولید شده است.
بی آزار افزود: طراحی پوستر این فیلم بر عهده یونس دهقانی، ابوالفضل امیدوار، علی شیوه کش و صالح پوزیده از سایر عوامل این فیلم هستند و پخش کننده جشنواره های خارجی فیلم را شرکت اکسیرتصویر بر عهده داشت.

جایزه بزرگ هفدهمین جشنواره فیلم موبایل فرانسه شامل کمک‌هزینه ۱۰ هزار یورویی برای تولید یک فیلم در سال با کمک یک تهیه‌کننده برتر است و جایزه منتخب هیات مدیران آژانس فیلم کوتاه شامل مبلغ ۷۰۰ یورو وجه نقد است که توسط آژانس فیلم کوتاه به اثر منتخب اهدا می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه