کیش

احداث هتلی با برند ترکیه در کیش - ایجاد 1000 فرصت شغلی جدید

احداث هتلی با برند ترکیه در کیش - ایجاد 1000 فرصت شغلی جدید
کدخبر : 24128

پس از بررسی طرح احداث هتل 5 ستاره با ظرفیت هزار اتاق و بیش از 2000 تختخواب با تمام امکانات؛ شاهد رونق چشم گیری در حوزه صنعت گردشگری این منطقه خواهیم بود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش شامگاه یکشنبه 21 آذر در جلسه ای با مدیر عامل و مالک شرکت هواپیمایی ایر تور و هیئت همراه، معاونان و مدیران این سازمان که در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ در رابطه با احداث هتل 5 ستاره با برند ترکیه در جزیره کیش، گفت: در این دوره نیازمند به همکاری بیشتری با شرکت هواپیمایی ایرتور هستیم که این مهم سبب رونق گردشگری جزیره خواهد شد.

لواسانی با بیان این که پس از بررسی طرح پیشنهادی احداث هتل 5 ستاره با برند ترکیه و با افزایش پروازها توسط ایرلاین ایرتور می توانیم گام دیگری در ارزان سازی نرخ بلیط هواپیما به مقصد کیش برداریم، اظهار داشت: جزیره کیش منطقه ای آرام، امن، دارای هوایی مطلوبی با زیرساخت های گردشگری مناسب مقصد گردشگری بسیاری از مسافران از اقصی نقاط کشور است.

 وی اظهار داشت: نقش حمایتی شرکت هواپیمایی ایرتور برای رونق گردشگری منطقه آزاد کیش از اهمیت بالایی برخوردار است و می توانیم مسیر پروازی نجف به کیش در راستای گردشگری اسلامی را مورد توجه قرار دهیم.

لواسانی یکی از اقدامات مهم در جزیره کیش را صدور کارت کیشوندی برای ساکنان این منطقه عنوان کرد و افزود: با یک سری برنامه های مدیریتی بدون این که سازمان بودجه ای در نظر بگیرد می توانیم این کارت را فعال کنیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کیشوندان تعدادی گردشگر آشنای خود را دارند که در فصل غیر پیک می توانند با تخفیفات در نظر گرفته شده میهمانان خود را به کیش دعوت کنند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: با همکاری هتل ها و ایرلاین ها می توانیم از ظرفیت های خالی این منطقه با تخفیفات مناسب برای رونق گردشگری جزیره  استفاده کنیم.

مجید شکاری مدیرعامل و مالک شرکت هواپیمایی ایرتور با بیان این که دو سال پیاپی رتبه نخست بیشترین مسافر در حوزه حمل و نقل هوایی داخلی را کسب کردیم، گفت:  این شرکت سال 98 به سه میلیون نفر مسافر در حوزه حمل و نقل هوایی خدمات شایسته ای ارائه داده است و با پیش بینی های انجام شده برای سال 99 که 5 میلیون نفر بود به خاطر شیوع بیماری کرونا این مهم تحقق نیافته و با ارائه خدمات به بیش از 2 میلیون مسافر همچنان رتبه نخست پروازهای داخلی را در سطح کشور داریم.

شکاری در ادامه بیان داشت: این شرکت هفته گذشته موفق به کسب گواهینامه ای از اتحادیه اروپا شد که  از ماه آینده پرواز ها به لندن و منچستر و .. آغاز می شود.

 وی در خصوص طرح احداث هتل 5 ستاره با تمام امکانات گردشگری در منطقه کلبه هور، گفت: پس از بررسی طرح از سوی سازمان منطقه آزاد کیش این هتل در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع، هزار اتاق و 2500 تختخواب با سرمایه گذاری یکصد میلیون یورو عملیاتی می شود.

مدیرعامل و مالک شرکت هواپیمایی ایرتور در رابطه با ایجاد فرصت های شغلی جدید در این طرح عنوان کرد: با احداث این هتل ضمن تحول در اقتصاد جزیره کیش،  پیش بینی می شود که هزار نفر فرصت شغلی جدید فراهم می شود.

به گفته مجید شکاری نیروهای مورد نیاز این هتل از بومیان جزیره کیش و مدیران نیز از ترکیه جذب می شود.

وی اظهار داشت: قصد داریم با احداث این هتل قشر ضعیف جامعه نیز از امکانات فراهم شده بهره مند شوند که در کنار آن باید توسعه زیر ساخت ها و امکانات گردشگری مورد توجه قرار گیرد تا سهم قابل توجهی  از 5 میلیون مسافر که به ترکیه سفر می کنند داشته باشیم.

گفتنی است شرکت هواپیمایی ایرتور نخستین شرکت هواپیمایی از نظر کیفیت ارائه خدمات در حوزه فرودگاهی و هواپیمایی کشور است، این شرکت با دارای 15 فروند هواپیمای عملیاتی و با 1500 پرسنل بومی 20 درصد از ظرفیت عملیات پروازی فرودگاه کیش را به خود اختصاص داده است.

همچنین شرکت هواپیمایی ایرتور در 7 مقصد داخلی از مبداء کیش فعالیت می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه