امام جمعه شهرستان قشم:

مراسم یادبود سردار دل‌ها باشکوه برگزار شود

مراسم یادبود سردار دل‌ها باشکوه برگزار شود
کدخبر : 24363

امام جمعه شهرستان قشم گفت: باید قدر فرصت پیش آمده جهت انجام خدمت در مراسم یادبود سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی را بدانیم و با سرعت و دقت بیشتر برای برگزاری باشکوه این مراسم تلاش کنیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا، برپایی موکب، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی در تمام نقاط جزیره مهمترین بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده در ایام برگزاری یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی می‌باشد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم هم در این جلسه اظهار کرد: فرصت خدمت در چنین ستادی برای بزرگداشت شهید بزرگی مانند سپهبد سلیمانی، توفیقی است که حاضران در این جمع باید قدر و ارزش آن را بدانند.

افشار فتح‌الهی ادامه داد: شهید سلیمانی در جهان اسلام و سراسر دنیا شخصیت خاص و دارای جایگاه ویژه‌ای بود و در مراسم یادبود این شهید جلیل القدر علاوه بر بحث‌های اجرایی باید به موضوعات محتوایی متناسب با شخصیت وی نیز پرداخته شود.

وی تصریح کرد: مراسم یادبود دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی با هم افزایی بخش‌ها و کمیته‌های مختلف و همراهی گروه‌های مردمی با تمرکز بر اجرای برنامه‌های نو و مردمی جهت استفاده و بهره مندی تمام ساکنان جزیره قشم برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: برای برگزاری باشکوه‌تر این مراسم باید با استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای جزیره، بخشدارها، شهردارها و دهیاران استفاده نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این جلسه افزود: جهت برگزاری با شکوه مراسم یادبود دومین سالگرد شهید سلیمانی، 6 کمیته متشکل از کمیته‌های امنیت، تشریفات، اجرایی، فرهنگی، اطلاع رسانی و تبلیغات و بانوان تشکیل و مشغول برنامه ریزی هستند.

سرهنگ حجت امیری‌کیا افزود: همچنین طبق پیش بینی‌های صورت گرفته به دنبال اجرای دومین جشنواره رسانه‌ای حاج قاسم سلیمانی در دی ماه سال جاری هستیم.

وی در پایان گفت: برنامه متفاوت و مختلفی از سوی سپاه برای اجرا در دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پیش بینی شده که با حضور مردم به صورت باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه