قشم

نخستین دوره آموزشی مدیریت تاسیسات گردشگری در قشم برگزار می شود

نخستین دوره آموزشی مدیریت تاسیسات گردشگری در قشم برگزار می شود
کدخبر : 24653

​مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم از برگزاری نخستین دوره آموزشی عمومی مدیریت تاسیسات گردشگری در جزیره قشم و هنگام خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا امری کاظمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص جهت مدیریت انواع تاسیسات گردشگری و تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: هتل ها و مهمانپذیرها، مراکز اقامتی خودپذیرایی، اقامتگاه های بومگردی، مراکز گردشگری سلامت، مراکز گردشگری ساحلی و دریایی، تاسیسات اقامتی، مناطق نمونه گردشگری، دهکده های سلامت، سفره خانه های سنتی، دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری و… مخاطبین اصلی این دوره آموزشی را تشکیل می دهند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم افزود: آشنایی با انواع تاسیسات گردشگری، شناخت صنعت گردشگری، مدیریت و سرپرستی در تاسیسات گردشگری، آشنایی با اصول و بازاریابی و تبلیغات مدیریت، مدیریت و نظارت بر بخش های مختلف خانه داری، پذیرایی، تفریحی و سرگرمی و مدیریت بخش مالی و اداری بخشی از مهمترین سرفصل های این دوره آموزشی را تشکیل می دهند.

به گفته امری کاظمی؛ شرکت کنندگان در این دوره آموزشی همچنین پیرامون ایمنی بهداشت و پیشگیری از حوادث، آشنایی با قوانین و مقررات تاسیسات گردشگری و طراحی داخلی و تجهیزات گردشگری و… آموزش خواهند دید.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی مشتمل بر ۱۸۴ ساعت آموزش می باشد، افزود: این نخستین بار در جزیره قشم است که دوره آموزشی مدیریت تاسیسات گردشگری به درخواست سازمان منطقه آزاد قشم، تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و توسط موسسه آموزش گردشگری مشق آفرینش برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه