سازمان منطقه آزاد انزلی

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی
کدخبر : 24715

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید کرد

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مهندس علی اوسط اکبری مقدم از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید کرده و در غرفه جهاد دانشگاهی استان گیلان حضور پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور و دکتر فریبرز جمالزاد فلاح رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در ارتباط با سازوکارهای بهره برداری از توانمندی ها و ظرفیت های متنوع دو طرف به ویژه در زمینه صادرات تولیدات دانش بنیان مجموعه جهاد دانشگاه استان باهمکاری این سازمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست طرفین با استقبال از پیشنهاد توسعه همکاری های فی مابین خواستار توجه به مقولات تجاری سازی و کمک به بازاریابی محصولات تولید جهاد دانشگاهی گیلان و کشور از طریق منطقه آزاد انزلی در بازارهای اوراسیا و حوزه دریای خزر شدند.

گفتنی است نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ با هدف عرضه پیشرفت های صورت گرفته این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری،فرهنگ، آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان با شعار باور توان ملی، مدیریت جهادی، نوآوری؛ از پنجم تا نهم دی‌ماه در بوستان گفتگو تهران و با حضور مراکز جهاد دانشگاهی کشور در حال برگزاری است.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه