منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند باید راوی باشد

منطقه آزاد اروند باید راوی باشد
کدخبر : 24799

معاون فرهنگی،اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در حاشیه بازدید از موزه جنگ خرمشهر، گفت: منطقه آزاد اروند می بایست برای هشت سال ایثار، فداکاری، دفاع مقدس و همه آن مفاهیم و ارزش هایی که به مرور در حال فراموشی است؛ راوی باشد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ مهدی حسین زاده پس از بازدید موزه دفاع مقدس خرمشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز جنگ، جنگ روایت ها است، افزود: روایتی که شما از یکسری وقایع در این منطقه دارید را اگر بتوانیم آنگونه که بوده برای نسل جوان و آیندگان ایران اسلامی به تصویر بکشیم؛ می توانیم بهترین ثمره فرهنگی را آماده کنیم.

وی تصریح کرد: منطقه آزاد اروند باید با یک تلاش مضاعف گنجینه های ۸ سال دفاع، ایثار، فداکاری و آن مفاهیم و ارزش هایی که به مرور در حال فراموشی است را به نسل بعد منتقل کند.

حسین زاده با بیان اینکه جای تاسف دارد که جنگ را هم دیگرانی روایت می کنند که داستانشان تحریف شده و خلاف حقیقت است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم دفاع مقدس را آنطور که واقعا بوده برای نسل بعدی به تصویر بکشیم؛ بی تردید روحیه بهتری را برای جهاد و ساختن ایران اسلامی می تونیم به آیندگان، هدیه دهیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، اذعان داشت: در حال حاضر به دلیل مشکلات زیادی که در منطقه وجود دارد تصمیم گرفتیم در ابتدا مسائل را اولویت بندی و نهایتا بر اساس یک سند جامع، آماده می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه