نخستین دیدار مردمی و چهره به چهره سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با اقشار مختلف مردم جزیره برگزار شد؛

همراهی و همدلی دکتر فتح الهی با مردم جزیره قشم

همراهی و همدلی دکتر فتح الهی با مردم جزیره قشم
کدخبر : 24814

نخستین دیدار مردمی و چهره به چهره دکتر افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در فضایی صمیمانه و با حال و هوایی متفاوت از دیدارهای مشابه مدیران گذشته سازمان برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  خبرآنلاین از قشم اقشار مختلف مردم جزیره قشم در این دیدارها که بطور جداگانه در محل مرکز بین المللی رشد قشم صورت گرفت در کنار بالاترین مقام سازمان نشستند و خواسته ها، درد دل ها، گلایه ها، انتقادها، شکوائیه ها و حتی فریادهای خود را آزادانه با وی مطرح کردند.

براساس این گزارش سرپرست سازمان منطقه ازاد قشم هم دراین دیدارها با صبوری و تواضع، ضمن همراهی و همدلی با آنها و ارائه راهکارهایی، دستورات مقتضی برای حل مشکلات آنها صادر کرد.   

دکتر فتح الهی در این دیدارها، مسایل، مشکلات و درخواست های مطرح شده از سوی آنها را بررسی و پس از شنیدن توضیحات و پاسخ های معاونان و مدیران ذیربط سازمان که در این دیدار ها حضور داشتند با صدور دستورات مقتضی مسئولان مربوطه را ملزم به حل مشکلات مردم کرد.

در این دیدارها موضوعاتی از قبیل مشکلات آبرسانی به روستاها، نوسازی و بهسازی مدارس، حمایت از موسسات آموزشی بخش خصوصی، آسفالت جاده‌ ها، مشکلات سرمایه گذاران، درخواست های واگذاری زمین، صدور مجوزها، اشتغال و موارد مشابه توسط دیدار کنندگان مطرح شد وسرپرست سازمان منطقه آزاد قشم هم پس از استماع درخواست های مطرح شده، دستورات مقتضی برای رسیدگی و حل آن ها صادر کرد.

این گزارش حاکی است که دکتر افشار فتح الهی درخصوص مشکل آبرسانی به برخی روستاهای جزیره که در این دیدارها مطرح شد از اصلاح شبکه آبرسانی روستاها توسط سازمان منطقه ازاد قشم خبر داد و گفت: در دیدار اخیر وی با مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان هرمزگان این شرکت نیز آماده سازی اب شیرینکن های جزیره را عهده دار شد.

براساس این گزارش سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پاسخ به خواسته یکی از فعالان عرصه آموزش در بخش خصوصی قشم مبنی بر حمایت سازمان از موسسات برگزار کننده کلاس های کنکور با اشاره به اینکه بالا بردن سطح کیفیت آموزش برای سازمان بسیار مهم است، برای کمک به این گونه موسسات اعلام امادگی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه