به منظور تقدیر از واحد صادراتی

دیدار مهندس اکبری مقدم از صادر کننده صنعتی منطقه آزاد انزلی

دیدار مهندس اکبری مقدم از صادر کننده صنعتی منطقه آزاد انزلی
کدخبر : 25134

مهندس اکبری مقدم از صادر کننده صنعتی منطقه آزاد انزلی دیدار کرد

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مهندس علی اوسط اکبری مقدم،رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان بهمراه معاون اقتصادی و مدیران سازمان از شرکت تولیدی-صادراتی زاج آهن که در شهرک صنعتی ناحیه یک منطقه واقع شده، بازدید به عمل آورد.

این دیدار که در راستای بازدیدهای میدانی مدیرعامل سازمان از شرکت های تولیدی و فعالین اقتصادی مشغول به فعالیت در سطح منطقه صورت گرفت به منظور بررسی مسائل و دغدغه های این واحد تولیدی-صادراتی انجام شد که در نهایت دستورات مقتضی به بخش های مختلف سازمان جهت پیگیری امور از نهادهای همکار استانی و کشوری صادر شد.

بنابراین گزارش شرکت زاج آهن ، ظرف ماه های اخیر محصولات تولیدی خود را که مشتمل بر انواع میخ و مفتول های آهنی می باشد به بازارهای کشورهای عراق،جمهوری آذربایجان،افغانستان و گرجستان صادره نموده است.

نکته جالب توجه اینکه شرکت مزبور به صورت هفتگی محموله های صادراتی خود را به کشورهای مختلف صادر می کند، موضوعی که مورد تقدیر مدیرعامل سازمان قرار گرفت که در واحد تولیدی با فضایی اندک نسبت به شرکت های بزرگ، نتایج بسیار خوبی در زمینه صادرات و درآمدزایی ارزی حاصل شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه