مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منطقه آزاد قشم عملکرد 10 ماهه این مدیریت را اعلام کرد:

پروانه اشتغال 2502 تبعه خارجی در جزیره قشم تمدید شد

پروانه اشتغال 2502 تبعه خارجی در جزیره قشم تمدید شد
کدخبر : 25993

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منطقه آزاد قشم از تمدید پروانه اشتغال افزون بر دو هزار و 502 تبعه خارجی در جزیره قشم در طول 10 ماه گذشته سال جاری خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی؛ سلیمان رنجبری گفت: در طول این مدت غیراز این افراد، برای 142 نفر از اتباع خارجی دیگر نیز روادید اشتغال در قشم صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه این مدیریت به شدت با اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در جزیره قشم برخورد می کند، افزود: بر این اساس در طول10 ماه گذشته سال جاری افزون بر 110 نفر از اتباع خارجی غیر مجاز که در جزیره به صورت غیرقانونی اشتغال پیدا کرده بودند، شناسایی و به مراجع مسئول معرفی شده اند.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منطقه آزاد قشم در توضیح سایر اقدامات این مدیریت در طول این مدت از معرفی 304 نفر از جویندگان کار در جزیره قشم از سوی این مدیریت به کارفرمایان خبر داد و گفت: از این افراد افزون بر 179 نفر بکار گمارده شده و اشتغال پیدا کردند.

رنجبری به ثبت نام افزون بر 275 نفر از افراد جویای کار در مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منطقه آزاد قشم در این مدت خبر داد و تصریح کرد: در طول 10 ماه گذشته سال 1400 افزون بر یک هزار و 620 نفر بیمه اولی شدند و 133 نفر نیز از تسهیلات بیمه بیکاری استفاده کردند.  

به گفته وی از 233 فقره شکایت واصله به این مدیریت درخصوص روابط کار نیز در طول این مدت، افزون بر 139 پرونده منجر به صدور رای و تصمیم گیری از طرف هیات رسیدگی کننده شده و 94 پرونده هم با تلاش این هیات ها به سازش دو طرف ختم شده است.

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه